Verder had ik nog banden liggen maar zoals te zien worden die raps vervangen voor 114mm exemplaren. Wel vind ikzelf de wielen mooi passen bij de kleur van de body.
Voor- en achterbumper gemonteerd met enig drevel-werk voor de bumperhouder voor. Anders komt de wielbasis niet goed uit en komt de body iets naar voren. staat de bumper ook iets beter. De mistlampen in die voorbumper zijn touwens ook een dingetje: er zitten, zoals gebruikelijk, kleine parkertjes bij om de lampjes met houdertje vast te zetten. Alleen zijn de gaten voor die kleine schroefjes 3mm groot....dat gaat het dus niet worden. Vastlijmen is het devies. Wel een berichtje achtergelaten voor de Ali-verkoper. Maar die zal het denk ik wel een wordt zijn........
Vanmiddag de binnenschermen ontvangen. De voorste zit redelijk snel: iets smaller gemaakt, wat uitgesneden hier en daar. Maar de achterste komt in een zwaar conflict met de bouw van de body: de hoekige 'uitbouw' naar binnen toe (snap-ie het nog) zit de ronding van het scherm in de weg. Dus wat gaat het worden? Stuk uit het scherm wordt een dingetje want dan is de sterkte eruit. Dan moet er nameijk ook een deel uit het 'vlakke' gedeelte weg (waar je van de zijkant tegenaan kijkt zeg maar). Dat gaat er denk ik niet uitzien. Ofwel ik haal het stuk uit de bodem van de bagageruimte en leg er een koffer of tas o.i.d. op. Ik ga daar nog ff over nadenken. Aan de ene kant is dat wel de 'mooiste' oplossing die het minst zichtbaar is. Hoop ik. Ook ga ik tzt de framerails maar zwart lakken. Iig daar waar het teveel opvalt (zoals bij de voorschermen).
Afijn: straks even de lier erop (hopen dat het 'even' is) en later deze maand de bandjes maar bestellen. Gelukkig geen beadlock velgen met honderd en tig schroefjes