Da's een grote doos van de HobyKing! Surprise surprise? Ik heb tenslotte 2 kleine schroefjes gevraagd....
 Foute schroefjes_verpakking2
Foute schroefjes_verpakking2 by 
Jurjen Fellinger, on Flickr
Ah...nee toch. De ecologische voetafdruk is wel erg ehhh groot...
 Foute schroefjes_verpakking1
Foute schroefjes_verpakking1 by 
En dan : 
rose (!) schroefjes? Terwijl het hele chassis 
zwarte schroefjes heeft? En dan maar weer door dat hele gedoe van een RMA. Ik denk dat ik maar even zo;n doos met allerlei schroefjes bestel. Dan gaat het tenminste goed.
 Foute schroefjes1
Foute schroefjes1 by 
en dan de zaak draagarmen :
 Servostuurstang
Servostuurstang by 
Ik heb een RMA bij HobbyKing ingediend maar gezien het voorgaande.....Ik ga eerst eens busjes zoeken die ik erin lijm Eens zien of dat houdt. Ben wel benieuwd wat een paar nieuwe armpjes kosten. 
Omdat ik nu toch even moet wachten maar de schokbrekers er al in heb heb ik ook even gekeken hoe de Wrangler kap erop past. Nou...dat wordt nog even werk :
 Onderzijde_01
Onderzijde_01 by 
Hier is het grootste 'probeem': de versnellingsbak en de aansturing zijn 'te hoog' en er zal hier en daar wat uitgesneden moeten worden. Wel een dingetje omdat het interieur redelijk laag in de body zit. Ben bang dat ik teveel materiaal weg moet halen zodat het interieur aangetast gaat worden. Dat wil ik niet. 
 Onderzijde_03
Onderzijde_03 by 
 Onderzijde_02
Onderzijde_02 by 
Ook de achterzijde, ivm de hoogte van de schokbreker torens, vraagt om creativiteit. Kan er geen goede foto van maken omdat het er slecht op te zien is. Op die torens komen nml ook de magneten voor de kapbevestiging. Wordt-ie nog hoger....
Voorlopig heb ik nog wel wat werk dus. Kijken of het zonder teveel gedoe en wijzigingen aan het interieur pasgemaakt kan worden. Anders zie ik nog 2 projecten voor me : een Injora 275 mm chassis dat niet zo hoog is 'opgebouwd' en daarop de Wrangler en een Defender D90 kap waarvan het interieur m.i. hoger in de body zit voor dit chassis. Dan heb ik gelijk 2 autos' 

. Maar dan duurt het nog wel efkes voor ik aan het rijden ben......