Even wat kleur erop [emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn JSN-L21 met Tapatalk
Kan je het zwaartepunt van de auto niet verlagen? Dat wordt over het algemeen meer aangeraden dan gewicht toe te voegen. Gewicht moet je meenemen en al het extra gewicht dus ook.Ricardo schreef:Ik wil de auto wat gaan verzwaren, maar is er een grens?
Als ik de wielen even simpel verzwaar(bij gebrek aan andere alu wielen, nu nog plastic dus).
Kan ik 9x5gr kwijt, zit ik op 45gr per velg, 90gr per as, 180gr totaal in de velgen.
Op het chassis kan ik 27x5gr =135gr kwijt zonder het heel vervelend te laten ogen.
Daarvan kan 10gr in het midden en 30gr aan de achterkant, de rest voorin.
Totaal 180+135=315gr extra.
Is dit aan te raden, of is dat teveel van het goede?
Ik zou het eerlijk gezegt niet weten.MarcoB schreef:Kan je het zwaartepunt van de auto niet verlagen? Dat wordt over het algemeen meer aangeraden dan gewicht toe te voegen. Gewicht moet je meenemen en al het extra gewicht dus ook.Ricardo schreef:Ik wil de auto wat gaan verzwaren, maar is er een grens?
Als ik de wielen even simpel verzwaar(bij gebrek aan andere alu wielen, nu nog plastic dus).
Kan ik 9x5gr kwijt, zit ik op 45gr per velg, 90gr per as, 180gr totaal in de velgen.
Op het chassis kan ik 27x5gr =135gr kwijt zonder het heel vervelend te laten ogen.
Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 5 met Tapatalk
Als ik jou was zal ik in kleine delen op splitsen,Ricardo schreef:Ik wil de auto wat gaan verzwaren, maar is er een grens?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten