Goede Crawler voor een starter
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Re: Goede Crawler voor een starter
Goed punt van Mud monkey. De Axial Wraith of Spawn is ook een prima optie als starters auto. De beoogde body past er dan niet zo op, maar in aangepaste vorm is niets onmogelijk. Er is een 2 speed voor verkrijgbaar. Hele fijne auto die echt overal komt. Mijn jongste zoon vind deze geweldig.
En scale looks kun je ook een heel eind mee komen. Zie bijvoorbeeld de Wraith van Daniel en mijzelf.
viewtopic.php?f=12&t=471
www.rccrawlerscalergroep.nl/viewtopic.php?f=22&t=8
En scale looks kun je ook een heel eind mee komen. Zie bijvoorbeeld de Wraith van Daniel en mijzelf.
viewtopic.php?f=12&t=471
www.rccrawlerscalergroep.nl/viewtopic.php?f=22&t=8
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
-
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Er is zoveel keuze, dat het heel moeilijk is om een goeie te maken.
Ben aan het twijfelen tussen een wraith of een meer scale truck achtig iets, omdat ik ook graag bezig ben met mooi ogende dingen. Heb dan ook voor de Architect studies gekozen om te gaan doen.
Ik vind vaker de buitenkant belangrijker als de binnenkant
.
Dus als iemand een finaal voorstel heeft, zeg maar
Ben aan het twijfelen tussen een wraith of een meer scale truck achtig iets, omdat ik ook graag bezig ben met mooi ogende dingen. Heb dan ook voor de Architect studies gekozen om te gaan doen.
Ik vind vaker de buitenkant belangrijker als de binnenkant

Dus als iemand een finaal voorstel heeft, zeg maar

- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Begin met 1 en binnenkort nog 1.... 

.
Zo ging het bij mij.
Zo ging het bij mij.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
- johanv
- VIP
x 6
- Gegeven waarderingen: 598 keren
- Ontvangen waarderingen: 300 keren
Dan zit er niks anders op dan gewoon twee wagens aan te schaffen
Ik zelf heb heel lang een scx10 en daarnaast een cc01 gehad. Met de scx10 kon ik heel ver komen en met de cc01 had ik meer uitdaging en het scale factor.
De cc01 is inmiddels vervangen voor een mst cmx

Ik zelf heb heel lang een scx10 en daarnaast een cc01 gehad. Met de scx10 kon ik heel ver komen en met de cc01 had ik meer uitdaging en het scale factor.
De cc01 is inmiddels vervangen voor een mst cmx
Groeten Johan.
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur

- johanv
- VIP
x 6
- Gegeven waarderingen: 598 keren
- Ontvangen waarderingen: 300 keren
Hoeft ook niet in 1 keer natuurlijk 

Groeten Johan.

-
- Member
x 4
Ik wil je topic niet jatten, maar ik snap je probleem! Ben zelf net begonnen met een aliexpress-tuner, nu aan het rondkijken voor het "echte werk".
Zit nu te twijfelen of ik mn ali crawler ready ga maken of deze als basher houdt en ga sparen voor een mooie crawler....
In ieder geval, ben benieuwd wat het gaat worden!
Zit nu te twijfelen of ik mn ali crawler ready ga maken of deze als basher houdt en ga sparen voor een mooie crawler....
In ieder geval, ben benieuwd wat het gaat worden!

CHICKENNNNNDIPPAHHHZZZZZZ
of gewoon Tom
of gewoon Tom

-
- Member
Chicken dat is geen probleem, bij mij is het een trx 4 geworden. Omdat ik eerder al een rc gehad heb en deze was redelijk goedkoop en had bijna geen optie onderdelen.
Dus ben ik deze keer voor iets duurder gegaan en heb nog niet anders als plezier aan gehad [emoji23]
Ben benieuwd wat het bij jou wordt[emoji12]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dus ben ik deze keer voor iets duurder gegaan en heb nog niet anders als plezier aan gehad [emoji23]
Ben benieuwd wat het bij jou wordt[emoji12]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- Member
x 4
Wellicht wat saai, maar ik hoop ook een TRX-4 te kopen
voorlopig blijf ik wel even bij mijn ali-tuner. Op aliexpress zijn errrrrg veel dingetjes te halen voor de 12428, en kost geen fluit.
Ik moet nog veel leren qua sleutelen en ik kan totaal niet solderen, verven, spuiten etc etc, dus dat ga ik lekker bij deze oefenen. Mocht het eens fout gaan is het wat goedkoper te vervangen

voorlopig blijf ik wel even bij mijn ali-tuner. Op aliexpress zijn errrrrg veel dingetjes te halen voor de 12428, en kost geen fluit.
Ik moet nog veel leren qua sleutelen en ik kan totaal niet solderen, verven, spuiten etc etc, dus dat ga ik lekker bij deze oefenen. Mocht het eens fout gaan is het wat goedkoper te vervangen

of gewoon Tom
of gewoon Tom

-
- Donateur
x 22
- Gegeven waarderingen: 75 keren
- Ontvangen waarderingen: 75 keren
Er is nu een nieuwe uitvoering van de TRX4 , zonder diffs die gelocked kunnen worden( zijn standaard gelocked) geen 2 speedgear dus minder elektra wat kan sneuvelen . En met 2 kanaals zender .Chickendippahz schreef: ↑28 mei 2018 12:20 Wellicht wat saai, maar ik hoop ook een TRX-4 te kopen![]()
Ik moet nog veel leren qua sleutelen en ik kan totaal niet solderen, verven, spuiten etc etc, dus dat ga ik lekker bij deze oefenen. Mocht het eens fout gaan is het wat goedkoper te vervangen![]()
Extra info
viewtopic.php?f=16&p=9673#p9673
-
- Member
x 4
Had m gezien ja. Moet wel zeggen dat de trx4 me juist aansprak met die 2 gears en lockeble diffs.... EN de defender body ben ik enorm fan van......
Maar de sport is wel een wat veiligere keuze.
Vooralsnog ben ik mn budget ver fe buiten gegaan met mn alituner. Sleutelen lukt goed dat wel! Ben alleen bang dat als die mini servos etc etc van de trx kapot gaan dat allemaal veel geld gaat kosten.
Dilemmas dilemmas
Maar de sport is wel een wat veiligere keuze.
Vooralsnog ben ik mn budget ver fe buiten gegaan met mn alituner. Sleutelen lukt goed dat wel! Ben alleen bang dat als die mini servos etc etc van de trx kapot gaan dat allemaal veel geld gaat kosten.
Dilemmas dilemmas

of gewoon Tom
of gewoon Tom