Zo, afgelopen dagen weer nodige gedaan aan de Bronco.
Als eerste de Holmes Hobbies 550 27T motor met 9T pinon ingebouwd.
Daarna bezig geweest met de spiegels, wat aluminium tape, shoegoo en restjes lexan om spiegelglas na te bootsen. Hier in de maak, lijmbubbels zijn intussen niet meer zichtbaar.
Ik had verder heldere lexan ramen op maat gemaakt en net als Mateo even met Tamiya PS 31 smoke een getinte ramen look gegeven. Daarna gemonteerd. met shoegoo. Helaas bleek dat niet echt een succes, omdat de binnenkant van de kap ook al zwart is, zag je niets meer van het interieur. Dus de ramen weer verwijderd, nieuwe set gemaakt en dit keer gewoon helder erin. Stukken beter. Kabel van daklichten even netjes weggewerkt. En nu kon eindelijk het interieur erin.
Interieur is gemonteerd op de bestaande schroeven in de zijkant.
Daarna begonnen aan inbouwen van de MyTrickRC TRX-4 Bronco lichtset. Dat kostte even wat tijd (pietje precies en alles netjes wegwerken), maar is mooi gelukt. Hier zichtbaar de high power led in de koplamp. De hele lichtset bestaat uit koplampen die in sterkte in te stellen zijn, van veel licht naar belachelijk veel licht. Verder lampen in de richtingaanwijzers, achterlichten, achteruitrijlichten, heel wat dus. Daarnaast dan nog op de bullbar en op het dak.
Zicht op het interieur:
Nog wat subtiele decals hier en daar geplaatst om net even een accent verschil aan te brengen. De Castle BEC even van voltage veranderd met de Castle link set. 1 van de bullbar leds besloot er mee op te houden, dus mijn zoon Tom heeft een nieuwe led kabelboom gemaakt en beide bulbar lampen van nieuwe leds voorzien.
Daarna tijd om even de verlichtingsset en de nieuwe motor te testen.
Er zijn nog decals onderweg van Bloodbrothers Grafix, waaronder nummerplaten. Maar voor nu zeg ik WTT klaar.