Dat moet lukken.
Jetzt gehts loss!
(disclaimer: alles is nog ruwbouw fase! Er gaat links en rechts nog wel een vijl tegenaan en spuitbus overheen)

Intussen wel de body gestript tot minimaal. Da's makkelijker met passen en meten.


Basis is gebogen 4mm staal met daar onder een stalen strip die dienen als steun en shock mount
Beide gemonteerd in de gaten van de oorspronkelijke shock hoops.

aan de onderzijde van de 'boog'heb ik een moer gesoldeerd. Door een (verzonken) gat in de motorplaat te boren is de motor en transmissie vanaf de achterzijde aan de boog gemonteerd.

Naar beneden toe is een beugeltje gecreëerd. Deze zit op het chassis ook in een bestaand gat. aan de transmissie zijde is de beugel gemonteerd op plek waar een spacer geplaatst moet worden (tussen transmissie en motorplaat).



Hoewel de uiteindelijke lokatie van de motor/transmissie millimeterwerk is om nergens de kap te raken. (gelukt zonder zagen of snijden!


De jongens van GCM presteren het dan ook nog om de batterij (1300mAh, 3s) onder de motorkap te prieken. Dat gaat hem met de die 5000mAh containers van mij niet worden. nou ja, dat is van later zorg.
Eerstvolgende hobbel stuurservo en (servo)lier. Zoals gezegd er zou ruimte zat moeten zijn. (eerst zien dan geloven!)