SCX10 2
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Re: SCX10 2
Netjes geworden. Nog even dat aluminium plaatje even zwart verven/spuiten, maakt het helemaal af.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
- Jaap
- Donateur
x 1
x 18
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Top Ruben! Aanstaande zondag meteen maar een grote test rit met je scx maken?
Groeten uit Flevoland!
Jaap
Jaap
- Rubenb
- Member
x 3
- Gegeven waarderingen: 6 keren
- Ontvangen waarderingen: 9 keren
- Rubenb
- Member
x 3
Hij is nu redelijk af, misschien nog wat op het dakrekje maar dat komt nog wel.

ik heb mijn gopro nagetekend, en een aantal keren in schaal 1/10 uitgeprint. kleurtje erop en er zitten er nu 5 op de wagen

chassis

Ook een Gopro mount op het dakrek gemaakt. zit vast met trekbandjes dus kan er ook weer zo vanaf.

Verlichting

ik heb mijn gopro nagetekend, en een aantal keren in schaal 1/10 uitgeprint. kleurtje erop en er zitten er nu 5 op de wagen

chassis
Ook een Gopro mount op het dakrek gemaakt. zit vast met trekbandjes dus kan er ook weer zo vanaf.
Verlichting
Met vriendelijke groet,
Ruben
Ruben
- Rubenb
- Member
x 3
- mennerke
- Member
x 4
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Ga je plezier aan hebben,is gewoon een beregoed chassis.
Mijn eerste wagen was de rtr versie ervan heeft echter paar valpartijen in de Eiffel niet overleefd.
Nu bezit ik een cloon RC4WD..maar hou het hier in de gaten want...

Mijn eerste wagen was de rtr versie ervan heeft echter paar valpartijen in de Eiffel niet overleefd.

Nu bezit ik een cloon RC4WD..maar hou het hier in de gaten want...

-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
- Rubenb
- Member
x 3
Na een tijdje afwezigheid ben ik weer gaan kijken naar de scx10 2, en besloot dat ik hem nog wat moest aankleden.
Sinds juni dit jaar hebben we thuis een nieuwe Resin 3d printer en het leek me erg leuk om een paar RC schaalmodellen op het dak te monteren alsof het een hobby truck is.
van het weekend heb ik 2 SCX10's geprint, en ze zijn niet helemaal gelukt, maar het begin is er:

Ze zijn geprint op 100 micron, en zijn ongeveer 5 cm lang. de witte gedeeltes komt vanwege de schoonmaak alcohol die vervangen moet worden...
Gisteravond is hij begonnen met 2 drones te printen, en die waren vanochtend ook klaar.
Die ga ik vanmiddag schoonmaken en verder laten uitharden en dan zal ik ze hier ook posten.
Sinds juni dit jaar hebben we thuis een nieuwe Resin 3d printer en het leek me erg leuk om een paar RC schaalmodellen op het dak te monteren alsof het een hobby truck is.
van het weekend heb ik 2 SCX10's geprint, en ze zijn niet helemaal gelukt, maar het begin is er:
Ze zijn geprint op 100 micron, en zijn ongeveer 5 cm lang. de witte gedeeltes komt vanwege de schoonmaak alcohol die vervangen moet worden...
Gisteravond is hij begonnen met 2 drones te printen, en die waren vanochtend ook klaar.
Die ga ik vanmiddag schoonmaken en verder laten uitharden en dan zal ik ze hier ook posten.
Met vriendelijke groet,
Ruben
Ruben
- Rubenb
- Member
x 3
Heeft er trouwens iemand nog een goed alternatief voor de standaard schokdempers?
Ik ben daar niet zo gecharmeerd van namelijk en ben al een tijd aan het kijken naar vervangers. maar heb tot dusver nog niet echt wat kunnen vinden.
Iemand een idee?
Ik ben daar niet zo gecharmeerd van namelijk en ben al een tijd aan het kijken naar vervangers. maar heb tot dusver nog niet echt wat kunnen vinden.
Iemand een idee?
Met vriendelijke groet,
Ruben
Ruben
- Jaap
- Donateur
x 1
x 18
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Ruben, wat dacht je van alieexpress? Daar is de keuze reuze en ook nog in verschillende kleuren!
Groeten uit Flevoland!
Jaap
Jaap