Afgelopen week zijn de accu + lader, de smalle inner fenders en de body mounts binnen gekomen en vandaag maar eens aan de slag.
Na een korte proefrit voor het huis om te controleren of alles werkt en goed vast zit.
Ook moest ik er stroom op hebben om de micro shift servo aan te kunnen sluiten aan de kabel verbinding.
(De schroefjes die in de front inner fenders de schokbrekers vasthouden kwamen los)
Goed om te weten dat gaan we in de gaten houden mischien had ik ze niet goed vast gezet.
Zo nu dan de inner fenders wisselen voor de narrow inner fenders.
Ook meteen de onderdelen van de verlichting gemonteerd.
Nu konden ook de waterdichte kapjes over de elektronica geplaatst worden.
De verlichting ook op de body proef monteren zodat er een compleet plaatje staat.
Trx-4 kitt
-
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
Re: Trx-4 kitt
Nog ff een boven aanzicht met de narrow inner fenders gemonteerd.
De kabels ga ik nog samen bundelen.
Wel handig om te weten voor mensen die nog geen verlichting module geplaatst hebben.
Het rode kabeltje van de verlichtings module loopt samen met de kabels van de stuur servo en de shift servo onder de battery tray door naar de ontvanger..
De battery tray moet dus losgemaakt worden voor het plaatsen van de kabel.
De kabels ga ik nog samen bundelen.
Wel handig om te weten voor mensen die nog geen verlichting module geplaatst hebben.
Het rode kabeltje van de verlichtings module loopt samen met de kabels van de stuur servo en de shift servo onder de battery tray door naar de ontvanger..
De battery tray moet dus losgemaakt worden voor het plaatsen van de kabel.
- Bijlagen
-
-
- Pro Member
- Gegeven waarderingen: 32 keren
- Ontvangen waarderingen: 92 keren
Re: Trx-4 kitt
Ja dit wíl je. Eerst wilde ik enkel de body, is er niet van gekomen want ik kocht een andere. Als ik deze bouw zo zie samen met de voorlampkit die ik gespot had via een winkel,...
Mooi spul.
Mensen schijnen hun duurdere Defender aan de kant te zetten en deze meer te gebruiken vanwege zijn goede eigenschappen (al is het maar door de lagere ligging van het gewicht).
Schijnt erg capabel, de Sport.
Mooi spul.
Mensen schijnen hun duurdere Defender aan de kant te zetten en deze meer te gebruiken vanwege zijn goede eigenschappen (al is het maar door de lagere ligging van het gewicht).
Schijnt erg capabel, de Sport.
Reely 'FreeMen' / 79 Bronco 1:10
T2M 'zombie' Buggy 1:10
Carisma 'Brat' 1:24
Amewi 'Phantom' 1:32
Tello drone
Honda 'CR-V' 1:1
T2M 'zombie' Buggy 1:10
Carisma 'Brat' 1:24
Amewi 'Phantom' 1:32
Tello drone
Honda 'CR-V' 1:1