Is bij veel regelaars een instelling waaruit je kan kiezen.Camel_Trophy schreef: ↑12 mar 2021 22:32 Vandaag de nieuwe ESC-XL5HV gemonteerd. Ik geloof mijn eigen ogen niet maar halleluja... De auto rijdt weer rustig achteruit.... Ook bij rijden, stoppen en achteruit doet hij het meteen en niet eerst een keer extra in de achteruit. huh? Ik snap het echt niet. Zou wel heel toevallig zijn dat de oude originele XL5-HV PLUS de 'gewone' XL5 op de een of andere manier defect waren? Ondoorgrondelijk....
Je moet inderdaad Fwd/rev hebbenWouterb schreef: ↑13 mar 2021 09:05Is bij veel regelaars een instelling waaruit je kan kiezen.Camel_Trophy schreef: ↑12 mar 2021 22:32 Vandaag de nieuwe ESC-XL5HV gemonteerd. Ik geloof mijn eigen ogen niet maar halleluja... De auto rijdt weer rustig achteruit.... Ook bij rijden, stoppen en achteruit doet hij het meteen en niet eerst een keer extra in de achteruit. huh? Ik snap het echt niet. Zou wel heel toevallig zijn dat de oude originele XL5-HV PLUS de 'gewone' XL5 op de een of andere manier defect waren? Ondoorgrondelijk....
Fwd /brk / rev (forward/break/reverse);waarbij je dus eerst remt en de 2e keer achteruit achteruit rijdt.
Fwd/rev; na vooruit direct in achteruit. is voor crawlers meest geschikt.
Fwd/brk; heeft geen achteruit. Met name voor racers.
Ikmzou het gek vinden als dit niet in de XL zit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten