Voorstellen: BobbyV - Carisma Range Rover.
-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Re: Voorstellen: BobbyV - Carisma Range Rover.
Welkom Bob en dat is een prima keuze die je gedaan hebt.
Ik heb in de Carisma RC Facebook groep al mooie Range Rover versies voorbij zien komen. Op dit forum zijn er ook meerdere met een Carisma RC.
En Enschede, Freddy weet vast wel wat leuke plekken in die omgeving. En FYI bij RC Club Euregio in Hengelo ligt tegenwoordig een vaste crawler baan.
Ik heb in de Carisma RC Facebook groep al mooie Range Rover versies voorbij zien komen. Op dit forum zijn er ook meerdere met een Carisma RC.
En Enschede, Freddy weet vast wel wat leuke plekken in die omgeving. En FYI bij RC Club Euregio in Hengelo ligt tegenwoordig een vaste crawler baan.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
-
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Voorstellen: BobbyV - Carisma Range Rover.
Gisteren op Facebook een groepje begonnen, puur voor Carisma Crawlers, om onderling wat informatie te kunnen uitwisselen.
Lijkt mij een mooie aanvulling op de bestaande sites.
Te vinden op Facebook via zoekfunctie;
Carisma Scale Crawlers NL
Leuk dat al een aantal mensen van hier zich aangemeld hebben. Overige geïnteresseerden zijn van harte welkom!
Gr Bob
Lijkt mij een mooie aanvulling op de bestaande sites.
Te vinden op Facebook via zoekfunctie;
Carisma Scale Crawlers NL
Leuk dat al een aantal mensen van hier zich aangemeld hebben. Overige geïnteresseerden zijn van harte welkom!
Gr Bob