N.B. : ik heb gelijk even een vraag : ik moet de lexan kap met speciaal daarvoor geschikte verf spuiten. Ik wil dit spuiten met de airbrush doen. Kan iemand mij vertellen welke airbrushverf hiervoor het meest geschikt is?
Ja, je hebt hier Lexan verf nodig. Deze blijft na droging enigszins flexibel. Tamiya heeft een spuitbussen/verf serie speciaal voor lexan. TS of PS, ben ik ff kwijt.Gijs schreef: ...
N.B. : ik heb gelijk even een vraag : ik moet de lexan kap met speciaal daarvoor geschikte verf spuiten. Ik wil dit spuiten met de airbrush doen. Kan iemand mij vertellen welke airbrushverf hiervoor het meest geschikt is?
Hoi Wouter, bedankt voor jouw snelle reactie en antwoord. Top [emoji106][emoji4]. Ik ga er mee aan de slag.Wouterb schreef:Ja, je hebt hier Lexan verf nodig. Deze blijft na droging enigszins flexibel. Tamiya heeft een spuitbussen/verf serie speciaal voor lexan. TS of PS, ben ik ff kwijt.Gijs schreef: ...
Ik heb voor de airbrush onderstaande verf met goed gevolg op lexan gebruikt.
Verstuurd vanaf mijn SM-J320F met Tapatalk
Dank je Daniël. Ik ben er ook heel blij mee. Mooie klus voor de paasdagen.daniel schreef:Zo mooie aanwinst gijs.
Succes met de bouw ben benieuwd.
Ik heb ook al op fb interieur ervoor voorbij komen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten