Patrick's Loyota
- Patrick
- Donateur
- x 1 x 20
- Gegeven waarderingen: 301 keren
- Ontvangen waarderingen: 279 keren
Patrick's Loyota
We beginnen simpel met een Team Garage Hack - Creeper-T transfercase met 30% overdrive.
Voor mijn build moet hij gespiegeld worden. Dat heb ik dus gedaan:
Tot de volgende.- Patrick
- Donateur
- x 1 x 20
Re: Patrick's Loyota
Ik heb 4 Traxxas Teflon Coated Big Bore shocks gekocht (2x TRA2660).
Vrees maar niet. Dit wordt waarschijnlijk het enige Traxxas onderdeel op deze auto.
De veren op deze shocks zijn kleine Losi Mini-T 2.0 Front springs (LOS214015). Hopelijk hebben deze het juiste effect tzt.
Ze passen in ieder geval precies op de plek, waar je normaliter juist geen veren monteert.
Tot de volgende.
Vrees maar niet. Dit wordt waarschijnlijk het enige Traxxas onderdeel op deze auto.
De veren op deze shocks zijn kleine Losi Mini-T 2.0 Front springs (LOS214015). Hopelijk hebben deze het juiste effect tzt.
Ze passen in ieder geval precies op de plek, waar je normaliter juist geen veren monteert.
Tot de volgende.
- coopertje
- Site Admin
- x 1
- Gegeven waarderingen: 545 keren
- Ontvangen waarderingen: 622 keren
- wesley
- Donateur
- x 3
- Gegeven waarderingen: 93 keren
- Ontvangen waarderingen: 277 keren
- Gijs
- Donateur
- x 17
- Gegeven waarderingen: 6 keren
- Ontvangen waarderingen: 41 keren
Hoi Patrick, De volgende zin 'moet' jij mij even uitleggen : Ze passen in ieder geval precies op de plek, waar je normaliter juist geen veren monteert. Greetz, Gijs
Gijs
- Patrick
- Donateur
- x 1 x 20
- Patrick
- Donateur
- x 1 x 20
Vandaag weer een klein klusje gedaan. De Team Garage Hack Forward Motor Mount moet ook gespiegeld worden.
Dus dat heb ik gedaan.
Dus dat heb ik gedaan.
- Patrick
- Donateur
- x 1 x 20
En dan is het de bedoeling dat de transfercase op een skidplate gezet wordt.
Dit is een GSPEED Skid Plate gemaakt van delrin. Ik heb ontdekt dat je voor deze montage (4 schroefjes), 12, 14 en 16mm DIN7991 m3 schroefjes nodig hebt. Handig
Er zit bij de transfercase een wigje bijgeleverd. Op de foto zie je hem zitten. Normaal monteer je zo'n transfercase in wagens met angled skid plates en dan komt de case horizontaal uit. In een setup als deze zou de schuine voet van de case voor een ongelukkige hoek van de assen gaan zorgen.
Dit is een GSPEED Skid Plate gemaakt van delrin. Ik heb ontdekt dat je voor deze montage (4 schroefjes), 12, 14 en 16mm DIN7991 m3 schroefjes nodig hebt. Handig
Er zit bij de transfercase een wigje bijgeleverd. Op de foto zie je hem zitten. Normaal monteer je zo'n transfercase in wagens met angled skid plates en dan komt de case horizontaal uit. In een setup als deze zou de schuine voet van de case voor een ongelukkige hoek van de assen gaan zorgen.
- Bijlagen
-
- Patrick
- Donateur
- x 1 x 20
En dan begin ik maar aan de links. Om te beginnen de lower links.
Voor de links heb ik bij Hardcore RC een linksetje laten maken voor de setup van deze auto.
Ik kon kiezen tussen titanium en RVS. Titanium onderzeeboten schijnen het weleens te begeven, maar dat geldt schijnbaar ook voor RC suspension links. Dus het is RVS geworden.
De linkjes die ik vandaag ging doen, in elkaar gezet.
En dan zit het ook in elkaar uiteindelijk. De skid plate is ook echt wel goed afgewerkt. Er zit keurig draad in getapt. Had verwacht, dat het gewoon met grof geweld een M3 erin draaien zou worden.
Tot de volgende.
Voor de links heb ik bij Hardcore RC een linksetje laten maken voor de setup van deze auto.
Ik kon kiezen tussen titanium en RVS. Titanium onderzeeboten schijnen het weleens te begeven, maar dat geldt schijnbaar ook voor RC suspension links. Dus het is RVS geworden.
De linkjes die ik vandaag ging doen, in elkaar gezet.
En dan zit het ook in elkaar uiteindelijk. De skid plate is ook echt wel goed afgewerkt. Er zit keurig draad in getapt. Had verwacht, dat het gewoon met grof geweld een M3 erin draaien zou worden.
Tot de volgende.