Na lang meegekeken te hebben en vooral veel informatie inwinnen, is hier mijn eerste crawler/scaler/trailer of hoe je het ook wilt noemen. Soms lopen de zaken vreemd en zo ook hoe ik aan deze Wraith ben gekomen. Ik verkocht onderdelen aan iemand en het gesprek ging ook over scalers en crawlers en zo kreeg ik ineens deze Wraith aangeboden voor een interessant bedrag. Was weer van een vriend van de koper. Foto's en een beetje informatie gekregen en dus maar naar de verkopende vriend heengereden om te zien wat er nu precies te koop stond.
Er zit o.a. een 80t brushed motor op (een Carson die eigenlijk voor een Tamiya vrachtwagen bedoeld is), al een Power HD 20kg servo (helaas niet de blauwe waterdichte versie, maar de rode niet waterdichte) en het nodige aan aluminium aan de voorkant. Herkomst daarvan is niet helemaal duidelijk. Maar ik vermoed omdat verkoper regelmatig bij Tamico besteld dat dit van GPM vandaan komt. Accu al naar voren verplaatst, de manier waarop is denk ik wel voor verbetering vatbaar. Sluiting met een post elastiek kan denk ik beter. En een splinternieuwe 2s 5500MAh Lipo accu erbij. Receiver is de juiste voor mijn zender. Is dus in principe ready to run.
Algemene indruk is een goed begin, maar alles kan net even wat netter opgebouwd worden. Maar goed, voor minder als de prijs van een nieuwe kit hoor je mij niet klagen.
Ik ga deze wel naar mijn eigen smaak aanpassen en ik heb al de nodige onderdelen hiervoor besteld. O.a. Daniel's Wraith zal hierbij een inspiratie zijn, maar wel met mijn eigen twist.
Dan de foto's zoals aangekocht voor herverbouwing: