Ik heb het hem doorgegeven. Geen ideeof hij zich aanmeld. Zo niet, dan sleep ik hem wel mee naar evenementen.
Vandaag pakketje uit Duitsland ontvangen. Dus vanavond lekker aan het schroeven geweest.
Erg tevreden met resultaat nu eindelijk de spatborden eraan zitten.
Gelijk de beugel verwijderd om de jerrycans te monteren. Heb nl een trap besteld die op deze plaats gaat komen.
Nu dus wachten op trapje, schep en netje om rotzooi op dak vast te leggen. O ja, en de verlichtingsset moet nog binnenkomen. En het interieur ook nog. Die spuiten en dan de actionman van kruidvat monteren. O ja, ook nog wachten op de 5 lampen die boven de voorruit gemonteerd kan worden. Pffff, heb ook nog paar ruitenwissers liggen die niet passen. O ja, de benzinevulpunt moet ik er ook nog uitfrezen.
Damn..... ik ben nog niet eens op de helft....
Maar ga gewoon vrolijk verder. Heb electronicakastje van de lier inmiddels in de plastidip zitten. Moet dus waterdicht zijn.
Nu proefrijden om te kijken hoe deze het doet in terrein. Tja, en dan extra gewichtjes voor bij de assen om COG naar beneden te krijgen. Weegt ondertussen al aardig wat.