Toyota Land Cruiser pickup
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Re: Toyota Land Cruiser pickup
Nice Patrick.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
- Gegeven waarderingen: 318 keren
- Ontvangen waarderingen: 292 keren
Een MST CFX-W heeft standaard de servo op de as. Dat is niet mijn smaak, dus ik wilde hem op het chassis.
Op Thingiverse kwam ik een mooi ding tegen. https://www.thingiverse.com/thing:2630337
Dat is voor de CFX en past dus op het chassis. Wat niet lekker uitkwam, was al het andere.
De mount van de panhard link kan niet op een CFX-W as, en dus moest ik iets verzinnen. Een custom mount op de as dan maar.
Nu kan de body gemonteerd gaan worden. Daar moet ik ook nog custom spul voor gaan maken.
Op Thingiverse kwam ik een mooi ding tegen. https://www.thingiverse.com/thing:2630337
Dat is voor de CFX en past dus op het chassis. Wat niet lekker uitkwam, was al het andere.
De mount van de panhard link kan niet op een CFX-W as, en dus moest ik iets verzinnen. Een custom mount op de as dan maar.
Nu kan de body gemonteerd gaan worden. Daar moet ik ook nog custom spul voor gaan maken.
- daniel
- Donateur
x 1
x 16
- Gegeven waarderingen: 179 keren
- Ontvangen waarderingen: 293 keren
Wist niet dat jij een draaibank had.
JS ScaleTeamdriver
Axial SCX10 6x6 kamaz Typhoon-K(The Beast)
SCX-10.2 VW Schwimmwagen
TA-02 General lee
SCX-10.2 Lada Niva custom
MST-CMX GMC VAN(THE A-TEAM)
Mst Blazing Blazer .
LCG Benetton beetle
CC-01 (Willy Jeep)
Traxxas 4x4 vxl Quad
Axial SCX10 6x6 kamaz Typhoon-K(The Beast)
SCX-10.2 VW Schwimmwagen
TA-02 General lee
SCX-10.2 Lada Niva custom
MST-CMX GMC VAN(THE A-TEAM)
Mst Blazing Blazer .
LCG Benetton beetle
CC-01 (Willy Jeep)
Traxxas 4x4 vxl Quad
-
- Donateur
x 10
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Super weer een stapje dichterbij [emoji3][emoji106][emoji106]Patrick schreef:Een MST CFX-W heeft standaard de servo op de as. Dat is niet mijn smaak, dus ik wilde hem op het chassis.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
Zojuist een ophangbeugeltje besteld van Killerbody. Met een beetje geluk ben ik dan ineens klaar, en hoef ik zelf geen beugeltje te maken.
Na lang (maanden!) wikken en wegen, heb ik besloten dat deze auto een ode wordt aan mijn eerste scaler. Dezelfde kleur grijs en zwart als op mijn D90 dus. Zojuist ook dat meteen maar eens besteld.
Na lang (maanden!) wikken en wegen, heb ik besloten dat deze auto een ode wordt aan mijn eerste scaler. Dezelfde kleur grijs en zwart als op mijn D90 dus. Zojuist ook dat meteen maar eens besteld.
- Alex
- Donateur
x 6
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 73 keren
Lekker bezig,draaibankje is oh zo makkelijk [emoji106]
Verstuurd vanaf mijn BV7000 PRO met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn BV7000 PRO met Tapatalk
-
- Donateur
x 10
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Ben benieuwd [emoji106]Patrick schreef:Zojuist een ophangbeugeltje besteld van Killerbody. Met een beetje geluk ben ik dan ineens klaar, en hoef ik zelf geen beugeltje te maken.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
Net nog even een grill voor in de scoop geprint. Morgen weer aan de plamuur 

- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Dank voor de Thingiverse tip. Ik heb de file even opgeslagen voor mijn toekomstige MST CFX build.
Voor een MST CFX met D90 body staan ook nog wat files beschikbaar: https://www.thingiverse.com/search?q=ms ... b4f251802f
Voor een MST CFX met D90 body staan ook nog wat files beschikbaar: https://www.thingiverse.com/search?q=ms ... b4f251802f
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build