Naam van de winkel: GearRC
Website van de winkel: https://www.gearrc.com
Fysieke winkel: Jan Bruinsslotstraat 13a in Hollandscheveld (bij Hoogeveen)
Gekochte producten:
- 10 stuks cilinderschroef binnenzeskant M2,5x16mm
- diverse Tamiya lexan spuitbussen
- Silicone kabel en kabelschoenen
- Traxxas TRX-4 Defender Green inclusief Traxxas verlichtingsset
- 2 stuks Gear, 9-T pinion (32-p) (mach. steel)/ set screw TRX6745
- Traxxas TRX-4 Bronco inclusief verlichtingsset
- Traxxas Rustler en vele onderdelen voor onze gezins Traxxas Stampedes, Monsterjams en Rustler en andere zaken.
Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Wat niet op voorraad is wordt direct besteld en levertijd hangt dan van voorraad distribiteur af. Over het algemeen net zo snel als andere NL leveranciers dus, maar eigenaar Arjan doet meestal wel extra moeite. Ik heb niet heel vaak mis gegrepen. Er is genoeg op voorraad, zeker van Traxxas. Ik heb er meerdere RC auto's gekocht, waar voor hier de TRX-4 Defender en Bronco van belang is. En dat verloopt altijd probleemloos. Er staat altijd wel een RC auto klaar om eerst te kunnen proefrijden. Zo ben ik ook aan de Defender geraakt en later aan de Bronco.
Ervaring met de winkel in het algemeen:
Het is letterlijk mijn LHS, oftewel mijn local hobby shop. Nog geen 20 minuten voor mij rijden. Ik bestelde eerst via de webshop, doe dat nog steeds, maar tegenwoordig haal ik altijd de bestelling op.
Eigenaar Arjan staat altijd voor je klaar en je komt niet weg zonder bakkie koffie of thee en een praatje. Proefrijden is altijd mogelijk hoewel Arjan zelf onroad wedstrijdrijder is geweest is hij intussen via offroad (Traxxas) ook helemaal in to the crawlers. Bij uitkomen van de TRX-4 had hij zijn aanhanger buiten gezet voor de winkel en er van hout een crawlerbaantje op gemaakt zodat iedereen het kon uitproberen. Een klein deel hiervan staat tegenwoordig vaak in de winkel. Een grotere versie wordt ook op events ingezet. Het is een echte gezellige locale RC winkel. Er wordt altijd tijd voor je gemaakt. Bestellingen via de webshop gaan vlot en snel.
Ik heb 1 keer echt gebruik moeten maken van service m.b.t. een defecte Traxxas TRX-4 motor. Arjan heeft dat keurig geregeld, al na een paar dagen lag een nieuwe motor klaar.
Met een aantal enthousiaste klanten wordt ook een aanverwante site beheerd en samen events mee georganiseerd. Zie https://www.teamgearrc.nl/ .
Aanbeveling voor anderen:
Snelle levering, gezellige shop, prima assortiment, zeker qua Traxxas. Fysieke winkel is compact, maar belangrijkste is er op voorraad. Koffie / thee staat standaard klaar.