Omdat mijn Loyota echt op het chassis ligt in tegenstelling tot de meeste GSpeed builds, kwam ik ondanks de bumpers die er al afgezaagd waren, toch nog wat ruimte tekort om de nieuwe bumpers te monteren.
Een tekening gemaakt en uitgeprint. Zie hier het resultaat. Het is maar een kleine stap en ik moet zoiets soortgelijks ook nog aan de voorkant maken. Uiteindelijk komt er voor en achter ook nog een wat langere bumperstang.
Patrick's Loyota
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
- Gegeven waarderingen: 318 keren
- Ontvangen waarderingen: 292 keren
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
Re: Patrick's Loyota
Na de bumpers komt er nog zaagklusje. Het batterijvak wat zoveel mogelijk achter/onder het interieur moet komen. Maar daarvoor moet dus eerst het interieur geplaatst worden.
Het zagen van de "shockgaten" was weer een avontuur. Maar is uiteindelijk redelijk gelukt. Je komt met het kleine slijptolletje niet goed bij alle zaaglijnen door de vorm van de body. Maar ja. Maakt niet uit hoe het eruit ziet. Het wordt een class 1 wagen, dus de shocks zijn straks toch niet meer in beeld.
- Gijs
- Donateur
x 17
- Gegeven waarderingen: 6 keren
- Ontvangen waarderingen: 42 keren
Je bent weer goed bezig en het ziet er netjes uit. Ik neem aan dat de metalen bengeltjes en bumper 'Of the Shelf' zijn maar dat de kunststof Brackets door jou ge-3D-print zijn ? 

Gijs
- Mole-NLD
- Donateur
- Gegeven waarderingen: 279 keren
- Ontvangen waarderingen: 63 keren
Ziet er goed uit Patrick.
Je hamert zo op de class1, zijn er in NL wedstrijden dan?
Wat betreft dat zelf ontwerpen echt complimenten hoor. Kunstje dat ik niet ken maar best zou willen kunnen.
Je hamert zo op de class1, zijn er in NL wedstrijden dan?
Wat betreft dat zelf ontwerpen echt complimenten hoor. Kunstje dat ik niet ken maar best zou willen kunnen.
Crawlers:
Sandy the Landy .......................TRX-4..................Defender
The Green LoRD..............................TRX-4M......Defender
The Muddywagon..............SCX24................PowerWagon
Non Crawlers:
Slash 2WD BL-2S
'Speed-Build'..................................................Typhon..........Grom
Sandy the Landy .......................TRX-4..................Defender
The Green LoRD..............................TRX-4M......Defender
The Muddywagon..............SCX24................PowerWagon
Non Crawlers:
Slash 2WD BL-2S
'Speed-Build'..................................................Typhon..........Grom
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
Klopt helemaal.
Op 5 mei is er een meeting in België waar ik heen wil. Daar is het enkel class 1. Los daarvan vind ik het een uitdaging om zoiets te bouwen.
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
- wesley
- Donateur
x 3
- Gegeven waarderingen: 94 keren
- Ontvangen waarderingen: 283 keren
ziet er goed lekker bezig zo. ik zal binnen kort eens weer veder gaan met me kevertje
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
Nu het interieur de definitieve plek heeft, kan ik wat beter een en ander in gaan schatten.
Inmiddels was ik er al achter gekomen dat de officiele winch servo mount van het chassis, voor mijn setup ongeschikt is.
Het past wel, maar door de setup van de spurgear en de stuurservo, is er geen ruimte om netjes (zonder knikjes) een buisje te leggen naar de voorbumper.
Ik heb daarom de body mount aangepast zodat de servo daar een plaatsje kan krijgen. Het is denk ik nog niet de definitieve versie. Misschien komt er nog een soort geleiding voor de lierkabel op.
Inmiddels was ik er al achter gekomen dat de officiele winch servo mount van het chassis, voor mijn setup ongeschikt is.
Het past wel, maar door de setup van de spurgear en de stuurservo, is er geen ruimte om netjes (zonder knikjes) een buisje te leggen naar de voorbumper.
Ik heb daarom de body mount aangepast zodat de servo daar een plaatsje kan krijgen. Het is denk ik nog niet de definitieve versie. Misschien komt er nog een soort geleiding voor de lierkabel op.
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20