Intussen is deze build weer een aantal stappen verder.
De originele dunne aandrijfas hierboven is ook geupgrade naar een vergelijkbare dikkere en sterkere als de andere twee. Dat was niet makkelijk door diameter verschil aan elke kant, maar ik heb het werkend gekregen.
Verder begonnen aan de verlichting te installeren. Dat is deels af.
En de standaard single stage foams voldeden niet in de Proline banden, veel te zacht. Helaas is er geen betere foam verkrijgbaar voor deze bandmaat, maar na lang zoeken en vergelijken toch iets gevonden. Zojuist deze gemonteerd, zijn Crazy Crawler LaserFoam 2.2 R136x50 Heavy Duty (2 Stück) Part CYC037 geworden. Hiermee is de platte banden look weg, deze foams voldoen beter voor het gewicht van deze auto.
Nu de verlichting verder aansluiten, bedrading wegwerken en body weer op het chassis monteren. Bijrijder monteren, wat laatste scale details. En ik heb een motor voor in de motorruimte 3D geprint en ben begonnen die te verven. Einde build is in zicht.
Cesco's FMS 1/6 Suzuki Jimny LJ10
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Re: Cesco's FMS 1/6 Suzuki Jimny LJ10
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
- Mole-NLD
- Donateur
- Gegeven waarderingen: 279 keren
- Ontvangen waarderingen: 62 keren
En hoe ver ben je Cesco?
Ga je nog spannende dingen met de verlichting doen of staan ze continue aan? (zo ja, hoe doe je dat dan?)
Ga je nog spannende dingen met de verlichting doen of staan ze continue aan? (zo ja, hoe doe je dat dan?)
Crawlers:
Sandy the Landy .......................TRX-4..................Defender
The Green LoRD..............................TRX-4M......Defender
The Muddywagon..............SCX24................PowerWagon
Non Crawlers:
Slash 2WD BL-2S
'Speed-Build'..................................................Typhon..........Grom
Sandy the Landy .......................TRX-4..................Defender
The Green LoRD..............................TRX-4M......Defender
The Muddywagon..............SCX24................PowerWagon
Non Crawlers:
Slash 2WD BL-2S
'Speed-Build'..................................................Typhon..........Grom
- Marcdegoede
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Ik ben wel benieuwd naar die verlichtingsset die je wil gebruiken. Ik heb iets gezien op alie,maar die kosten wel wat. Mijn verstralers op mijn Honda motor kosten zelfs minder.
Ik denk zelf van een gewone vaste verlichting te gebruiken.

Ik denk zelf van een gewone vaste verlichting te gebruiken.
Grtjs.
Marc
Marc
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Deze build staat even in de wachtrij. Had een tussendoor build die ik hier nog moet plaatsen. Ben nu mijn MST CFX Pajero build aan het afronden. Dan is deze weer aan de beurt.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build