Daar zijn er niet zoveel van in ons platte Nederland.
Mijn naam is Mark, geboren in 1981, uit Tilburg.
Ik ben mijn RC hobby zo'n 8 jaar geleden begonnen met een Traxxas Slash 4x4.
Ik kwam er al snel achter dat snelle RCs niet mijn ding zijn. Ik hoef niet te laten zien dat ik de snelste ben en gewoon wat rondjes rijden wordt ook vlug saai.
Ik had bij het uitzoeken van die Slash al naar een SCX10 gekeken maar 'zo langzaam, dat kan nooit leuk zijn.'
Naar half jaar toch maar een SCX10 Honcho besteld, sindsdien verzamelt de Slash stof en is de verzameling crawlers alleen maar gegroeid.
De eerst crawler, een SCX10 Honcho.

Flink verbouwd: andere kleur cabine, zelfs gebouwde bumpers en sliders.

Daarna een Vaterra Twin Hammers

Waardeloos ding naar mijn mening, slijt nu z'n dagen als leeg chassis op een aanhanger. (zelfbouw)

Tijd voor het echte werk, een kit in elkaar zetten, het werd een Vattera Ascender.

Nagenoeg stock maar komt nog veel buiten.
Daarna een Gmade Sawback kit, dit ding verdient meer populariteit, stevige kit, blijft mooi heel en stuitert mooi rond op z'n bladveren.

Een Cross RC MC8, dit ding is enorm, ruim 80cm lang.

En inderdaad, dat zijn Han Solo en Chewbacca in de cabine.
Dan iets simpels dat ik makkelijk overal me naartoe kan nemen. Een CC01.
Tamiya kits zijn altijd geweldig om te bouwen maar ze presteren wat lafjes. Ondertussen zit hier een MST CMX chassis onder.

Nog een Tamiya, deze had ik vroeger in het klein, ik kon de re-release niet laten staan. Een Monster Beetle.

Deze staat vooral in de kast mooi te wezen.
Daarna een RC4WD D110 omdat ik een hardbody 4x4 wilde en de Defender een prachtige auto vindt.

Deze bevat een zelfbouw licht kit met een Arduino die o.a. de knipperlichten en remlichten laat werken.
Loodzwaar en blijft op elke tak op het pad hangen maar deze rijdt ik toch het meeste.
Een opgeschilderde WPL C14 kit, omdat het een grappig ding is voor een paar tientjes.

Icon FJ replica op basis van een RC4WD Cruiser.

Omgebouwd van hardtop naar een top van doek, veel custom werk aan de body, bumpers gebouwd van messing en een flink aantal 3D print extras.
Draadje met meer foto's
Omdat iemand eindelijk een G-wagon body maakt. Beetje jammer dat het een patserige AMG moet zijn maar dat gaf dan wel weer een goede reden om een chassis met portal assen te bouwen, hier zit een MST CFX-W onder.

Dat was het wel ongeveer.