Op een avondje speciaalbieren had ik een idee en een vriend had met zijn telefoon een super professioneel photoshopje ervan gemaakt:

een kliekje uit de onderdelen die ik heb vervangen of aangepast:
oil shocks,
metalen diffs en tandwielen, diffs gelockt
ball bearings, dikke achteras,
metalen C-hubs, draagarmen, servo link
55T crawler motortje. ESC en ontvanger komen eraan aangezien de All-in-one ESC/ontvanger is overleden.
Dan nu maar een foto verslagje van het werk wat tot nu toe gedaan is:
Uit elkaar die zooi:

Frame en "interieur" zwart

Stickers blijken Decals te zijn.... een pain in the ass! en kapjes wit

begint ergens op te lijken.....

"interieur" 2.0

Decals erop en wat bijgesneden. Benieuwd of het blijft zitten, onderaan meer hierover...............

motor hitteschildding bijgewerkt met de dremel zodat alles nog wat past.

achterkant helemaal zelf maken, dit is het opzetje, komt ook een versie 2.0 van als de achterlichten van ali er zijn

Solderen is ook nog niet mijn hobby....

Dit moet het dan ongeveer worden. Weet nog niet of ik het dak er op laat, meningen gevraagd!!

Nieuwe wielen van ali zijn onderweg. had 1 groene ring als test en voor het reservewiel proberen te spuiten, lukt voor geen meter. poging 2 wordt lakken.

Al met al vind ik het erg tijdrovend, maar erg leuk. Wel wat probleempjes inmiddels:
#1 Inmiddels zitten de decals al hier en daar wat los. Met mijn domme hoofd toch action blanke lak erover heen gespoten op 1 kap: resultaat bubbels en uitlopen. Gelukkig enigszins weten te beperken. De vraag is nu dan ook: tamiya blanke lak eroverheen doen of iets anders? Had overigens ok youtube nog wat over micro sol en micro set gevonden, zou dat nog aan te raden zijn??
#2 ESC/ontvanger combo werkt niet dan wel is overleden. Met zowel nieuwe als oude motor. Bij ali een ESC, ontvanger en servo besteld. Ik hoop dat dit enigszins plug en play is....
#3 Ik ben besluiteloos of ik het witte dakje erop laat of de zwaailampen op het frame monteer. Daarbij geen idee waar ik de tweede batterij ga laten nog