Zojuist opgehaald de Cross RC MC8 8x8 wil deze als een Nederlandse leger truck uit laten zien. Handig als je bij een automaterialen zaak bezorger bent, en een garage heeft ook een RC winkel erbij. Weet niet of jullie hem al kennen maar dit is de winkel. www.RCspeedshop.nl
Dit is beetje het idee. Maar dan met NL vlaggetjes erop.
Laatst gewijzigd door Dirk Weijnen op 07 jun 2018 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
De eerste stap was, de assen aan de bak te zetten. Dat ging niet zonder slag of stoot om een of andere reden maar ze zitten erop. De versnellingsbak, de wielen, de assen en de schokbrekers zijn kant en klaar en zelfs gesmeerd dat verbaasde me. De instructies staan er wel in hoe je ze moet bouwen. Toch handig. Ook fijn is dat alle zakjes een nummer of naam hebben zodat je je zelf niet een ongeluk zoekt naar iets.
Toen de bak tussen de balken monteren. Ze zijn zo lang dat ik moet staan om ze op de foto te krijgen
Dan is het alle dwarsbalken bevestigen. Ben erachter gekomen dat het heel belangrijk is om goed op te letten welke schroefjes waar in moeten want was lekker bezig ff niet opgelet en zo de verkeerde schroeven in 1 dwarsbalk gedraaid hahaha. Maar daar kwam ik op tijd achter.