Mijn little Slash

Ruimte voor al het andere offroad geweld zoals de Traxxas Slash.
Dustin
Donateur
Berichten: 725
Lid geworden op: 28 aug 2017 13:29
Locatie: Spijkenisse
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 121 keren
Ontvangen waarderingen: 88 keren

Re: Mijn little Slash

Bericht door Dustin » 02 mei 2018 07:22

Mijn ervaring tot nu toe is dat zolang je geen express service kiest zoals b.v. een DHL binnen 3 dagen in huis etc. de douane enorm meevalt.
Het afgelopen jaar 2x douanekosten gehad, beide vanuit de USA via DHL omdat er geen andere mogelijkheid was.
Verder nooit eigenlijk.

Vrijwel alles voor mijn Rustler, XV-01 & Bomber komt uit HongKong of USA :lol:

Patrick
Donateur
Berichten: 2019
Lid geworden op: 27 mei 2017 19:30
Locatie: Tilburg
Organizer x 1Participant x 20
Gegeven waarderingen: 281 keren
Ontvangen waarderingen: 244 keren

Re: Mijn little Slash

Bericht door Patrick » 30 jun 2018 22:21

Zojuist de nieuwe asjes gemonteerd, misschien komt het morgen nog van pas.
P1010850.JPG

Patrick
Donateur
Berichten: 2019
Lid geworden op: 27 mei 2017 19:30
Locatie: Tilburg
Organizer x 1Participant x 20
Gegeven waarderingen: 281 keren
Ontvangen waarderingen: 244 keren

Re: Mijn little Slash

Bericht door Patrick » 01 jul 2018 21:55

Vandaag tijdens de meeting bij Speedway Tilburg heb ik de Slash heel even losgelaten op hun racebaan. Voor mij was het de eerste keer op zo'n baan, dus ik deed rustig aan. Tijdens ronde drie gaf ik te weinig gas bij 1 van de jumps. Hierdoor klapt ik met de neus vol in de volgende jump. Bam.....auto deed helemaal niets meer.
Na wat troubleshooting bleek de accu stuk.

Vanavond autopsie gedaan op de accu. Maar niets bleek minder waar. Het was geen autopsie maar een levensreddende operatie. Er was een contact tussen 2 individuele cellen slecht. Opnieuw geknepen, een lading tape eromheen, en we kunnen weer. De accu is verder nog prima. Geen bolling etc. Maar toch moet hij de komende tijd in een andere kistje overnachten.
P1010855.JPG
Net nog even achter mijn huis eens lekker aan het bashen geweest. Bashen is voor mij het slechtste voor de portemonnee. ;)
Genoeg gras en beton om de topsnelheid te halen. Een paar keer over de berg gesprongen die mijn dochter de "Teletubbyberg" noemt.

En toen was het ineens een lowrider.
P1010853.JPG
Blijkbaar zat de shock iets te vol, of ging de compressie iets te snel omhoog. En heeft hij ten koste van de schroefdraad alle olie geloosd. En dat pas na 10 jaar. Bummer. Maar eens op zoek naar een nieuw setje shocks. :dance:
P1010854.JPG

Gebruikersavatar
Dirk Weijnen
Donateur
Berichten: 1291
Lid geworden op: 07 okt 2017 09:28
Locatie: Helmond
Participant x 9
Gegeven waarderingen: 352 keren
Ontvangen waarderingen: 238 keren

Re: Mijn little Slash

Bericht door Dirk Weijnen » 10 jul 2018 12:17

Patrick schreef: 01 jul 2018 21:55 Vandaag tijdens de meeting bij Speedway Tilburg heb ik de Slash heel even losgelaten op hun racebaan. Voor mij was het de eerste keer op zo'n baan, dus ik deed rustig aan. Tijdens ronde drie gaf ik te weinig gas bij 1 van de jumps. Hierdoor klapt ik met de neus vol in de volgende jump. Bam.....auto deed helemaal niets meer.
Na wat troubleshooting bleek de accu stuk.

Vanavond autopsie gedaan op de accu. Maar niets bleek minder waar. Het was geen autopsie maar een levensreddende operatie. Er was een contact tussen 2 individuele cellen slecht. Opnieuw geknepen, een lading tape eromheen, en we kunnen weer. De accu is verder nog prima. Geen bolling etc. Maar toch moet hij de komende tijd in een andere kistje overnachten.

P1010855.JPG

Net nog even achter mijn huis eens lekker aan het bashen geweest. Bashen is voor mij het slechtste voor de portemonnee. ;)
Genoeg gras en beton om de topsnelheid te halen. Een paar keer over de berg gesprongen die mijn dochter de "Teletubbyberg" noemt.

En toen was het ineens een lowrider.
P1010853.JPG

Blijkbaar zat de shock iets te vol, of ging de compressie iets te snel omhoog. En heeft hij ten koste van de schroefdraad alle olie geloosd. En dat pas na 10 jaar. Bummer. Maar eens op zoek naar een nieuw setje shocks. :dance:
P1010854.JPG
Goed gedaan man. Mijn TT02B is ook weer kapot hahaha het motortandwiel heeft mijn spurgear opgegeten hahaha.
1x CrossRC SP-4B Harley Davidson
1x CrossRC MC8 8X8
1x CrossRC WT4 (Dirk's Towing #2)
1x Dodge Power Wagon (Dirk's Towing)
1x BOOMracing TeamRaffee Defender D110
1x Tamiya M-05 ver 2 R Honda CRX
1x Tamiya TT-02B (De Gifkikker)
1x Reely Dune Fighter

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten