Ik ben Mike 33 jaar en woon samen met mijn lieve vrouw en dochter in een klein gehucht Wijhe ook wel genoemd (De Parel A/d IJssel

Ben vanaf mijn 15e al erg druk geweest met de RC hobby dus zeker niet onbekend! Zo heb in van brush tot brushless gehad van 3.3cc tot 31cc en maten van 1/12 tot 1/5 RC wagen en boten gehad en ja ik hou het laag

Het rijden en maken van Crawlers doe ik nu een kleine 3 jaar en had nooit verwachter dat ik bijna alles er voor weg gedaan heb..
Ook mag ik mijn Hobby delen met mijn vrouw en dochter, ben een trotse man

Hier een paar recente foto's waar ik me mee bezig heb gehouden en een deel wat ik nog heb.Hier is mijn Dochter met haar ECX Barrage
Maar ze is helemaal verzot op mijn Jeep dus papa heeft ook weer een nieuw project in gedachten. en zij kan nog even oefenen

De Jeep JK 8 (vaterra ascender front motor 2 speed transfurcage, auto is gewrapt)

Hier is ook Mama haar JK uiteraard in het PINK!!! (Vaterra ascender front motor)

Hier een HPI Venture Blazer k5 Veel aan het shassis moeten doen voor deze setup. Auto is ook gewrapt en was de eerste keer

En Dit blijft wel mijn trost van Blazer k5 naar k30 suburban en nu een k30 crewcab longbed. Heel veel uren in deze machine en nog steeds niet klaar .onderkant en huif zijn gewrapt.
(Vaterra ascender front motor met 2speed twinhemmers)

We laten het even tot hier veel RC plezier allemaal .
Gr. Mike.