Voorstellen Landy oftewel Hans

Stel jezelf hier eventjes voor, wanneer je nieuw bent. Zodra je jezelf voorgesteld hebt krijg je toegang tot het hele forum.
Landy
Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 jul 2023 11:29
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Voorstellen Landy oftewel Hans

Bericht door Landy » 01 jul 2023 12:19

Hallo, ik ben nieuw en wil me even voorstellen. Ik ben Hans en heb hier op het forum de naam Landy omdat ik al sinds kind gefascineerd ben van de Landrover Defender. Sinds een paar dagen heb ik een Defender RC Crawler van Amewi. Dat is een gunstig geprijsde kloon van de Traxxas Defender. Het model is iets kleiner dan de Traxxas en kost ongeveer een kwart. Maar heeft wel 4x4 en ziet erg prachtig uit. Voor mij een manier om goedkoop met een Landrover Defender te kunnen spelen en met deze nieuwe hobby kennis te maken.

Zoals ik al noemde, had de Landrover Defender al sinds ik een kind was iets magisch. Waarschijnlijk vanwege de films en TV series over Afrika zoals Daktari waar je hem altijd zag. Dat Afrika is dan ook een andere passie van mij. Ik heb daar in de loop van de jaren heel wat rondgereisd. Het mooiste vind ik om daar zelf met een speciaal geprepareerde 4x4 de afgelegen natuurgebieden in te gaan om daar te kamperen en dieren te fotograferen. Dat heb ik een paar keer met een Toyota gedaan maar ook twee keer met een echte Defender. Helaas is dat niet al te vaak mogelijk.

Daarom dus hier in Nederland ook maar spelen met een kleine Defender. Ik ben nu vooral bezig om te leren rijden met dat model. En natuurlijk vooral ook met het verfraaien en echter maken ervan. Daarbij gebruik ik kleine dingetjes die volop bij Aliexpress verkrijgbaar zijn. Helaas zijn die allemaal bedoeld voor de Traxxas en dus vaak net te groot. Maar een hoop is ook best wel bruikbaar. En de rest probeer ik zelf te maken. Bijvoorbeeld door het te maken met een 3D printer. De afgelopen dagen heb ik veel geknutseld met het maken van passende tearplates.

Hieronder twee plaatjes van mijn Defender. De eerste zoals hij uit de doos kwam en de tweede zoals hij er nu een paar dagen later uitziet.

Ik hoop hier op het forum nog veel te leren.
Bijlagen
Landy1.jpg
Landy2.jpg
Laatst gewijzigd door Landy op 01 jul 2023 14:04, 3 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen Landy voor dit bericht:
Gerben Dijkstra (11 sep 2023 20:10)

Gebruikersavatar
zanthrax
Site Admin
Berichten: 435
Lid geworden op: 14 jul 2018 10:50
Locatie: Tilburg
Participant x 3
Gegeven waarderingen: 161 keren
Ontvangen waarderingen: 242 keren

Re: Voorstellen Landy oftewel Hans

Bericht door zanthrax » 01 jul 2023 13:52

Welkom.

Je foto's zijn voor mij niet zichtbaar, je kunt ze op dit forum ook direct als bijlage in je reacties stoppen.
SCX10 | Sawback | Ascender | MC8 | CMX | D110 | Cruiser | CFX-W | VS4-10 | TF2 | SCX10II | SCX6 | Knightrunner | Venture

Landy
Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 jul 2023 11:29
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: Voorstellen Landy oftewel Hans

Bericht door Landy » 01 jul 2023 14:05

Bedankt voor de tip. Ik had al naar zoiets gezocht maar had het niet zo snel gevonden. Werken met bijlagen gaat een stuk makkelijker.
Deze gebruikers waarderen Landy voor dit bericht:
zanthrax (01 jul 2023 23:25)

Gebruikersavatar
coopertje
Site Admin
Berichten: 1189
Lid geworden op: 27 mei 2020 11:51
Locatie: Eindhoven
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 526 keren
Ontvangen waarderingen: 612 keren

Re: Voorstellen Landy oftewel Hans

Bericht door coopertje » 03 jul 2023 09:48

Welkom Hans!

Gebruikersavatar
wesley
Donateur
Berichten: 406
Lid geworden op: 24 jun 2019 20:45
Locatie: loon op zand
Participant x 3
Gegeven waarderingen: 92 keren
Ontvangen waarderingen: 274 keren

Re: Voorstellen Landy oftewel Hans

Bericht door wesley » 03 jul 2023 10:44

welkom hans
http://www.speedway-tilburg.nl
traxxas trx-4
iveco dakar truck
MST CFX Suzuki Jimny

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 250 gasten