machine monteur van bouwmachines.
ik rij vanaf mn 19e in landrovers, de echte met bladveren
offroad vind ik geweldig, helaas weinig stenen in Nederland, anders ging ik op de rockcrawl tour...
in maart heb ik mn eerste rc auto (tamiya amg cklasse drifter)gekocht. voor onderdelen (de auto was stuk)voor een lego crawler, maar de 550motor is veel te sterk. toen in mn zoektocht naar een oplossing kwam ik een 1:24 crawler tegen, een landrovertje. ding was ook stuk, gekocht gerepareerd en jongens!!!! wat een schik met dat ding!!!!
het aanpassen van het ftxje vond ik het leukst. toen een mn90 1/16 gekocht, troep!! ding uit elkaar gehaald en een 370 2speed erin gezet, fatsoenlijke 4link geometry eronder gemaakt, cantilever veer systeem gemaakt van 4mm alu, daar knapte het ding van op. erg leuk om te doen. heb nu 4 24scale crawlers, ftx outback mini 2 en 3 scx24.
en een paar mn em wpl crawlers, allemaal aangepast voor slow crawling.
deze week een trx4 defender gekocht. ding was stuk, 3lagers verrot en 1 helemaal weg... andere motor erin gegooid, kunststof busje gemaakt om het missende lager en warempel, wat een beest van een machine!!
een geweldig leuke hobby!!
op fb kwam ik 'jullie' tegen, en toen bleek dat er ook een forum is.
dus daarom meld ik me aan.
groet, Henri
geen idee hoe ik simpel foto's kan plaatsen van n telefoon op het forum... dus daarom geen fotos in mn bericht