Ik zocht een forum ivm rc crawling en ben hierop uitgekomen, ik heb even kort rondgekeken en meteen beslist me aan te melden.
Ik doe al 25j aan modelbouw en ik heb alles al gedaan en gezien, van statisch tot rc en in de rc tak van 1/27 tem 1/5 schaal.
Zowel nitro, benzine en electrisch.
Wedstrijd heb ik vroeger ook wel gereden met serpent, kyosho, hormann en tamiya.
Dan heb ik een tijdje 3D gevlogen met heli's maar vanwege het altijd slechte weer en weinig tijd er gewoon mee opgehouden.
Driften met RC doe ik al van 1999, de eerste drifter die ik gemaakt heb was een sprint 1 met elektriciteitstape rond de bandjes enz

Crawlen doe ik nu bijna 4 jaar, ik heb nu een SCX10.1 en een 10.2, de één al meer aangepast als de andere, ik ga vooral voor het 'scale' rijden, dus dat bashen enz zie ik niet zitten persoonlijk.
Mijn zoon heeft ook nog een vaterra rock racer en een wheelie king omgebouwd tot crawler en nog wat ander spul... o ja rc driften doet hij ook

Nu ben ik met een 3D printer aan het spelen om mijn eigen crawler onderdelen te maken

Dus bij deze hoop ik nog veel nuttige dingen te leren hierzo en wie weet kan ik ook wel eens wat helpen

Grts.