Mijn huidige doel is om het TRX4 platform te leren kennen en kijken wat de crawl mogelijkheden zijn.
Huidige onderdelen lijst :
- TRX4 Sport Kit
- holmes 35T motor (was een 540 55T Motor)
- Hobbywing 1080
- Power HD blauwe 20kg servo
- Flysky fs-gr3e receiver
- Flysky fs-gt3c transmitter
- Hacker topfuel 3800 2s Lipo
- verloop EC3 naar XT60
- inner fenders
- ECX barrage verlichting
- Sigma 5200 2s Lipo
- Gearhead sleepkabel met haak
- HG p407 body (black)
- Gmade beadlocks 1.9
- China banden 1.9
- China shocks 80mm
- Injora metal beadlocks 1.9
- axial c10 body
- 2200 3s lipo
Ik heb hem volgens het “boekje” in elkaar gezet.
Fijne bezigheid, niet moeilijk en zo leer je wat waar en hoe het zit.
Alles zonder problemen in elkaar geschroefd.
Met de batterijtray plaatsen liep ik tegen een kleine uitdaging aan. Geen probleem op zich, wel wat losschroef werk nodig om tussen de chassis balken te “schuiven”.
Mijn huidige batterij is net iets te klein, dus 2 stuks klittenband:
De servo is dezelfde als ik in de Ecx Samurai heb zitten. Daar ben ik goed over te spreken, niet al te duur en past goed.
Hetzelfde met de receiver.
Zelfde als de Ecx Samurai.
Makkelijk te koppelen en te gebruiken met de zelfde transmitter.
De waterdichte box heb ik omgedraaid (kabel uitgang naar voren). Dit omdat de servo kabel en de esc kabel net wat kort zijn.
Daarvoor 2 nieuwe gaatjes geboord in de plank. Anders kon de rockslider niet meer vastgemaakt worden.
Tijdelijk de Ecx barrage wielen met Falken Wildpeaks er onder gelegd (zijn al gelijmd)
Voor de TRX4 banden wil ik beadlocks halen (als er weer budget is
Vandaag de bumper bevestigingen achter en voor omgedraaid. Achter naar voor en voor naar achter en zo dat beide bumpers hoger zitten voor betere op- en afrijd mogelijkheid.
Daar zat aardig wat snij en zaagwerk in aangezien ik (nog) geen dremel of iets wat daar op lijkt heb.
Ook meteen de achterbumper aangepakt. Daar zat een blok onder waar hij al een paar keer achter bleef haken in de testrun.
Afgelopen dagen wat ontwerpen bedacht en er 1 gekozen waarvan ik blij wordt (hopelijk
De voorbereiding op het spuiten al gedaan. Beetje tape en liquidmask aangebracht. Nu is het nog even wachten op de verf bestelling. Daar zit ook een lexan schaar bij om de body iets wat bij te knippen.
To be continued...