Tamico.de

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Honda PS
Member
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Tamico.de

Bericht door Honda PS » 07 jan 2019 22:17

Naam van de winkel: Tamico
Website van de winkel: www.tamico.de
Gekochte product: diverse onderdelen en toebehoren, hop ups, elektronica, etc, vooral veel Tamiya naar ook vele andere merken.
Ervaring met de winkel in het algemeen: De webshop is zeer duidelijk, de zoekfunctie werkt redelijk goed, goede foto’s van de delen alleen de informatie bij de onderdelen (zoals afmetingen) is wat summier en moet je vaak even elders verifiëren. Er is vrijwel altijd op voorraad wat je zoekt en de prijzen zijn soms ronduit scherp invergelijking met Nederlandse aanbieders. De verzendkosten zijn vrij hoog, €11 ben je geloof ik altijd kwijt. Vaak bestel ik extra onderdelen waarvan ik denk dat ik die voordelig kan kopen en met een klein beetje ‘winst’ op MP kan doorverkopen, dan heb ik de verzendkosten vaak weer terug verdiend.

Ervaring met betrekking tot de aankoop: het bestelproces hebben ze goed voor elkaar, en levering is snel tot zeer snel, ondanks standaard verzenden. Altijd alles compleet en in goede orde ontvangen, als besteld. Geen ervaring met retouren of garantie.

Aanbeveling voor anderen: soms zijn courante delen (zoals lichtsetjes TLU-01) zó goedkoop, dat als je wat extra besteld je de hoge verzendkosten zo terug verdient.
Tamiya CC-01 Unimog 406
Tamiya CC-01 MAN TGA 41.440

Dustin
Donateur
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 8 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren

Re: Tamico.de

Bericht door Dustin » 12 mei 2020 16:20

De afgelopen periode vrij veel bij Tamico besteld.

De site is enorm duidelijk, zoeken werkt erg makkelijk.
Prijzen zijn voor Tamiya spul in ieder geval vrij laag is mijn idee.
Zelfs in de huidige corona tijd heb ik mijn bestelling met 3 á 4 werkdagen in huis.
1x moeten mailen met ze, binnen een paar uur had ik antwoord en was alles geregeld.

Enige nadeel vind ik de vrij hoge verzendkosten als je een klein onderdeel nodig hebt.
Had 1 onderdeel nodig, was iets van €4 en zij waren de enige die het op voorraad hadden, ook hiervan zijn de verzendkosten €13,50.
Dus dan maar weer wat extra dingen meebesteld die ik toch ook al wilde hebben :mrgreen: