Deze stond enerzijds op mijn verlanglijst, anderzijds kwam deze bij toeval voorbij. Ik had via Facebook 2 Traxxas XL-5 ESC/motor sets verkocht aan iemand die deze voor hemzelf en een vriend had gekocht. Na wat heen en weer praten ging het gesprek ook over scalers en crawlers. Koper heeft een CC-01 Pajero hardbody en wil de CC-01 vervangen door een MST CMX. Plus beide heren hebben een Traxxas TRX-4. De vriend doet daarom zijn Wraith weg en ik kreeg wat foto's en een prijs die ruim onder de normale prijzen voor een gebruikte Wraith liggen. Er zit o.a. een 80t brushed motor op, al een Power HD 20kg servo (helaas niet de waterdichte versie) en het nodige aan aluminium aan de voorkant. Accu al naar voren verplaatst. En een splinternieuwe 2s 5500MAh Lipo accu erbij. Receiver is de juiste voor mijn zender. Is dus in principe ready to run.
Ik ga deze wel naar mijn eigen smaak aanpassen en ik heb al de nodige onderdelen hiervoor besteld. O.a. Daniel's Wraith zal hierbij een inspiratie zijn, maar wel met mijn eigen twist. Waar kan ik hier het beste mijn bouwverslag plaatsen? Onder Scalers, Crawlers of zoals Daniel onder Offroad?
Oh en een vraagje, beadlock wielen, moet ik naar 1.9 of 2.2 kijken?
Dan de foto's zoals aangekocht voor herverbouwing: