Wat heb je vandaag met RC gedaan? Geen fotos.
- Arie Kanarie
- Donateur
x 4
- Gegeven waarderingen: 32 keren
- Ontvangen waarderingen: 62 keren
Re: Wat heb je vandaag met RC gedaan? Geen fotos.
Mijn trx4 Bronco met liftkit en 2.2” pitbulls op marktplaats gezet
BRX01 No.975 & No.1178
Vanquish VS4-10 PRO
en meer..,
Vanquish VS4-10 PRO
en meer..,
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Een week geleden voor mijn broer @FiltaRC zijn FlySky GT3B zender voorzien van gehackte firmware en hiermee de zender van een 3-kanaals naar een 8-kanaals zender geüpgraded. Hiermee voeg je meteen ook veel extra functionaliteit toe, zoals aanzienlijk meer geheugenplaatsen, DIG functie, 4WS functie en veel meer. Hij kan nu goedkope 3, 6 en 8 kanaals Flysky ontvangers gebruiken.
Verder de GT3B ook hardware matig gemod met een drietal 3D prints. Een lanyard mount, een gopro/telefoonhouder en de met 1 hand bedienen mod. Laatste is een toevoeging aan het stuurwiel.
Aan mijn broer is het nu of hij zelf nog de Lipo mod gaat doen. Hiermee vervang je de 8 stuks AA batterijen voor een pakweg 1100-2200mAh Lipo accu. Wat de zender zowel een langere batterijduur geeft, als vaak ook een stuk lichter in gewicht maakt.
Verder de GT3B ook hardware matig gemod met een drietal 3D prints. Een lanyard mount, een gopro/telefoonhouder en de met 1 hand bedienen mod. Laatste is een toevoeging aan het stuurwiel.
Aan mijn broer is het nu of hij zelf nog de Lipo mod gaat doen. Hiermee vervang je de 8 stuks AA batterijen voor een pakweg 1100-2200mAh Lipo accu. Wat de zender zowel een langere batterijduur geeft, als vaak ook een stuk lichter in gewicht maakt.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
En vandaag hetzelfde gedaan, hack firmware upgrade. Van 3-kanaals naar 8-kanaals etcetera. Alleen nu voor een nieuwe Flysky GT3C voor mijzelf. Is zelfde firmware en zelfde upgrade proces.
Verder de eerste mod ook hierbuiten gedaan. De 800mAh accu vervangen door een 1700mAh Lipo batterij. Dat is het fijne aan de GT3C, er is een 1700mAh versie gewoon los te koop. Een 3D geprinte upgrade voor het stuurwiel ligt ook klaar voor montage, waarmee de mods weer klaar zijn. Hiermee is de zender met 1 hand te besturen.
Verder de eerste mod ook hierbuiten gedaan. De 800mAh accu vervangen door een 1700mAh Lipo batterij. Dat is het fijne aan de GT3C, er is een 1700mAh versie gewoon los te koop. Een 3D geprinte upgrade voor het stuurwiel ligt ook klaar voor montage, waarmee de mods weer klaar zijn. Hiermee is de zender met 1 hand te besturen.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
- johanv
- VIP
x 6
- Gegeven waarderingen: 598 keren
- Ontvangen waarderingen: 300 keren
Bootstander gemaakt van hout voor een bootje kit van meer dan 40 jaar oud wat ik binnenkort ga overnemen van een maat van mij 

Groeten Johan.
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur

- Wouterb
- Donateur
x 16
- Gegeven waarderingen: 95 keren
- Ontvangen waarderingen: 137 keren
Jetbootje werkend gekregen. (Oké, was
gisteren)
gisteren)
'Crazy Janey' (zelfbouw chassis, lc70 hardbody)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)