Mocht Staatsbosbeheer Gasselte een hoop zand missen, dat ligt hier...

Na het ding weer een beetje toonbaar te hebben gemaakt heb ik me even gebogen over het servo-gebeuren. Gisteren deed de Redcat soms wat vreemd tijdens het sturen. Ben niets wijzer geworden, servo zag er van binnen nog helemaal als nieuw uit, incl. de elektronica. Daarna de transmissie er uit gehaald. De uitgaande as had speling, de passing in de lagers klopte net niet. Was niet erger geworden, maar het "knaagt" dan toch bij het baasje. Genoemde lagers heb ik vervangen door een set van betere kwaliteit, de speling is er nu uit. Kan ik weer rustig slapen

De kruiskoppelingen van de aandrijfassen zijn al behoorlijk ingeslagen, daar moet op redelijk korte termijn iets anders voor komen. Tandwielen van de motor en pignon idem, die zijn niet beschermd door iets van een behuizing en dat is zo langzamerhand te zien. Maar verder: gezien wat het ding soms te verduren heeft gehad door mijn onkunde (leerproces) is er gewoon niets om over te mekkeren. Buiten normale slijtage werkt alles zoals ie uit de doos is gekomen. Gebruik nog steeds de standaard banden, foams, motor/ESC-combi, en zolang dat werkt doe ik er niets aan.