Smaller Johan, als een RC4WD Yota as.
JS Scale spreekt over een scx 10.2 of zelfs de TRX4 maar ik wil geen monstertruck.
Bij zo'n klassieker moeten de wielen natuurlijk mooi in de wielkasten komen.
Misschien dat ik nog wel een keer een RR erbij koop voor het lompere gebeuren maar deze wil ik echt scale maken.
Range Rover Classic
- johanv
- VIP
x 6
- Gegeven waarderingen: 598 keren
- Ontvangen waarderingen: 300 keren
Re: Range Rover Classic
Bedankt voor de info!Gert-Jan schreef: ↑24 nov 2018 19:57 Smaller Johan, als een RC4WD Yota as.
JS Scale spreekt over een scx 10.2 of zelfs de TRX4 maar ik wil geen monstertruck.
Bij zo'n klassieker moeten de wielen natuurlijk mooi in de wielkasten komen.
Misschien dat ik nog wel een keer een RR erbij koop voor het lompere gebeuren maar deze wil ik echt scale maken.
Je hebt helemaal gelijk!
Groeten Johan.
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur

- Gert-Jan
- Donateur
x 1
x 21
- Gegeven waarderingen: 154 keren
- Ontvangen waarderingen: 162 keren
Helaas is mijn body al een week onderweg in België. Kan dus nog steeds niets laten zien maar dat betekent niet dat ik stil zit.
Een paar weken geleden had ik een testrit gemaakt. De motor zit aan een 5:1 planetaire vertraging en de tussenbak had een verhouding van 2,25:1. Dit alles bij een 45T motor. Het chassis ging vooruit maar ik werd op rechts gepasseerd door een slak.
Lang verhaal kort, gok genomen en tussenbak met 2 versnellingen besteld bij Ali. Verhoudingen 1,8:1 en 0,7:1.
In de lage versnelling super kruipen en in de hoge versnelling een stevige wandelpas, enige nadeel, wel wat speling in de aandrijflijn.

Een paar weken geleden had ik een testrit gemaakt. De motor zit aan een 5:1 planetaire vertraging en de tussenbak had een verhouding van 2,25:1. Dit alles bij een 45T motor. Het chassis ging vooruit maar ik werd op rechts gepasseerd door een slak.
Lang verhaal kort, gok genomen en tussenbak met 2 versnellingen besteld bij Ali. Verhoudingen 1,8:1 en 0,7:1.
In de lage versnelling super kruipen en in de hoge versnelling een stevige wandelpas, enige nadeel, wel wat speling in de aandrijflijn.

Printjunkie

- Gert-Jan
- Donateur
x 1
x 21
Vandaag bezig geweest met de voorste links. M4 draadeind nu voorzien van aluminium buis. De links zijn nu 6mm dik.

Het chassis krijgt een laag profiel

Het chassis krijgt een laag profiel

Printjunkie

- Garry
- Donateur
x 10
- Gegeven waarderingen: 80 keren
- Ontvangen waarderingen: 353 keren
Het ziet er uit als het de goede kant op gaat. Vakwerk Gert-jan
Verstuurd vanaf mijn HMA-L29 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HMA-L29 met Tapatalk
- Gert-Jan
- Donateur
x 1
x 21
Ja we komen er wel
.
Makkelijker zou het zijn als de body nou eens geleverd wordt maar vooralsnog maakt die een grand tour door België

Makkelijker zou het zijn als de body nou eens geleverd wordt maar vooralsnog maakt die een grand tour door België

Printjunkie

- Gert-Jan
- Donateur
x 1
x 21
Nou, Sinterklaas bracht ook wat mee
.
Leuk idee van mijn vrouw om hem achter te houden en in te pakken, hahaha. Gauw vanavond een beetje in elkaar gefrummeld om te zien of ik mijn chassis een beetje op maat heb gemaakt.
Volgens mij gaat het wel passen

Leuk idee van mijn vrouw om hem achter te houden en in te pakken, hahaha. Gauw vanavond een beetje in elkaar gefrummeld om te zien of ik mijn chassis een beetje op maat heb gemaakt.
Volgens mij gaat het wel passen

Printjunkie

- Gert-Jan
- Donateur
x 1
x 21
En dan gaat de body ook nog eens omlaag Patrick. Ik moet alleen nog even 20mm aan de achterkant van het chassis zagen. Dan kan de boel zakken. Echt, nog nooit zo'n mooie en complete bodykit gezien. Alleen het interieur ontbreekt maar dat maken we lekker zelf

Printjunkie