Ja, het zal allemaal eens in 1x passen ....[emoji57]. Je bent in ieder geval wel heel goed bezig; ook met je nieuwe 3D-printer [emoji106][emoji6]
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Mitsubishi Pajero Wagon - MST CFX
- Garry
- Donateur
x 10
- Gegeven waarderingen: 80 keren
- Ontvangen waarderingen: 353 keren
Re: Mitsubishi Pajero Wagon - MST CFX
Ect goed bezig[emoji106]
Verstuurd vanaf mijn HMA-L29 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HMA-L29 met Tapatalk
-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Zo handig een 3D printer en zelf onderdelen kunnen ontwerpen en maken.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
- Gegeven waarderingen: 318 keren
- Ontvangen waarderingen: 292 keren
Gisteren het finale ontwerp van de voorste mount nog een keer finetuned, en geprint. Zit nu als gegoten.
Een dag of wat na zitten denken over waar de accu gaat komen. Ik heb voor deze wagen besloten weer lekker licht te gaan. Er komt dus een 2s 2200 accu in. Ik wil de body voor accu wissels niet los halen. Daarom bedacht om twee luiken te gaan maken aan de onderkant van de wagen.
1 luik voor de batterij en 1 luik voor de ESC, BEC en RX. Het luik voor de ESC is wel makkelijk voor het programmeren van de ESC.
Deze auto zou eigenlijk geen BEC krijgen, maar heb toch besloten het te doen. In plaats van een liertje met ESC ga ik nu dezelfde servo als mijn stuurservo als lier gebruiken. Een nog te modificeren Power HD LW-20MG Waterproof servo. 2 van die servos is misschien wat teveel voor de BEC van de 1080 ESC. Vandaar de losse BEC.
Een dag of wat na zitten denken over waar de accu gaat komen. Ik heb voor deze wagen besloten weer lekker licht te gaan. Er komt dus een 2s 2200 accu in. Ik wil de body voor accu wissels niet los halen. Daarom bedacht om twee luiken te gaan maken aan de onderkant van de wagen.
1 luik voor de batterij en 1 luik voor de ESC, BEC en RX. Het luik voor de ESC is wel makkelijk voor het programmeren van de ESC.
Deze auto zou eigenlijk geen BEC krijgen, maar heb toch besloten het te doen. In plaats van een liertje met ESC ga ik nu dezelfde servo als mijn stuurservo als lier gebruiken. Een nog te modificeren Power HD LW-20MG Waterproof servo. 2 van die servos is misschien wat teveel voor de BEC van de 1080 ESC. Vandaar de losse BEC.
- johanv
- VIP
x 6
- Gegeven waarderingen: 598 keren
- Ontvangen waarderingen: 300 keren
Gaaf dat printen!
Groeten Johan.
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur

-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
- Wouterb
- Donateur
x 16
- Gegeven waarderingen: 95 keren
- Ontvangen waarderingen: 137 keren
Als je het scharnier aan de voorzijde maakt scheelt dat beweging en benodigde kabellengte voor servo en motor.
Ook rijd je hem er niet meteen af als de laad klap onverhoopt open valt tijdens een rit.
Als alternatief zou je hem langs de framerails kunnen kantelen. Daar heb je iets meer body om je scharnier te monteren.
'Crazy Janey' (zelfbouw chassis, lc70 hardbody)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20
- Gegeven waarderingen: 318 keren
- Ontvangen waarderingen: 292 keren
Vooraan is inderdaad wel handig inderdaad. Thanks voor de tip.Wouterb schreef: ↑21 nov 2018 22:27 Als je het scharnier aan de voorzijde maakt scheelt dat beweging en benodigde kabellengte voor servo en motor.
Ook rijd je hem er niet meteen af als de laad klap onverhoopt open valt tijdens een rit.
Als alternatief zou je hem langs de framerails kunnen kantelen. Daar heb je iets meer body om je scharnier te monteren.
Langs de rails heb ik ook zitten denken. Maar dan verlies ik teveel breedte, en past de accu niet meer. Die moet plat komen te liggen omdat anders de stoelen niet meer passen.