M35 deuce and a half
- Jaap
- Donateur
x 1
x 18
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Re: M35 deuce and a half
Leuk verhaal, meteen maar een abonnement genomen. 

Groeten uit Flevoland!
Jaap
Jaap
- Cool Deer
- Member
x 1
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 16 keren
Het wachten is op aandrijfassen. Ondertussen de leaf springs shackles aangepast om de carrosserie lager te krijgen, motorsteun op maat gemaakt voor tussen de chassis balken en een kist gemaakt voor de accu. De cabine voor en achter voorzien van clips om hem op het chassis vast te zetten. Door nu twee pinnen uit de bumper te trekken kun je nu de bumper steun naar voren schuiven waardoor de cabine loskomt..... Wordt vervolgd!

Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk

No mud no fun 

- Cool Deer
- Member
x 1
Aandrijfassen zijn eindelijk binnen en kon het draaiende gedeelte in elkaar gezet worden. Viel behoorlijk tegen. Ook vond ik de opbouw te hoog op het chassis staan. Is aangepast door nieuwe steunen voor de leaf springs te maken. Platform met box voor ontvanger en Lier schakelaar in combinatie met Servosteun geprint. Electronica gemonteerd om de aandrijflijn verder af te stellen. Motor is een Brushed 45T, ESC is een Hobbywing 1080, Stuur Servo is 25kg. AX8601 van Austar. Alles netjes afgesteld, ESC geprogrammeerd en eerste test rondje gemaakt. Nu alles weer uit elkaar en voorzien van wat kleur...... Wordt vervolgd.

No mud no fun 

- Cool Deer
- Member
x 1
Cabine en accessoires zitten in de verf. Lampen geprint en voorzien van lensen. Lak is Navi Grey met als accent oranje en zwart. Nu nog het interieur en de laadbak afmaken...... Wordt vervolgd.

No mud no fun 

- Dirk Weijnen
- Donateur
x 9
- Gegeven waarderingen: 352 keren
- Ontvangen waarderingen: 239 keren
Hele vette truck.Cool Deer schreef: ↑18 mei 2020 15:01 Aandrijfassen zijn eindelijk binnen en kon het draaiende gedeelte in elkaar gezet worden. Viel behoorlijk tegen. Ook vond ik de opbouw te hoog op het chassis staan. Is aangepast door nieuwe steunen voor de leaf springs te maken. Platform met box voor ontvanger en Lier schakelaar in combinatie met Servosteun geprint. Electronica gemonteerd om de aandrijflijn verder af te stellen. Motor is een Brushed 45T, ESC is een Hobbywing 1080, Stuur Servo is 25kg. AX8601 van Austar. Alles netjes afgesteld, ESC geprogrammeerd en eerste test rondje gemaakt. Nu alles weer uit elkaar en voorzien van wat kleur...... Wordt vervolgd.
Heb je naar de soldering van je draadjes op je lier gekeken? Ik heb hier de dubbele versie van en die draden waren echt ruk gesoldeerd.
1x CrossRC SP-4B Harley Davidson
1x CrossRC MC8 8X8
1x CrossRC WT4 (Dirk's Towing #2)
1x Dodge Power Wagon (Dirk's Towing)
1x BOOMracing TeamRaffee Defender D110
1x Tamiya M-05 ver 2 R Honda CRX
1x Tamiya TT-02B (De Gifkikker)
1x Reely Dune Fighter
1x CrossRC MC8 8X8
1x CrossRC WT4 (Dirk's Towing #2)
1x Dodge Power Wagon (Dirk's Towing)
1x BOOMracing TeamRaffee Defender D110
1x Tamiya M-05 ver 2 R Honda CRX
1x Tamiya TT-02B (De Gifkikker)
1x Reely Dune Fighter
- Gert-Jan
- Donateur
x 1
x 21
- Gegeven waarderingen: 154 keren
- Ontvangen waarderingen: 162 keren
Deze build is volgens mij 100% kit vrij en dat vind ik zeker tien punten waard
. Mooie oplossing van de montage bladveren op de assen, dat moet ik ook eens op die manier gaan proberen.

Printjunkie

- Cool Deer
- Member
x 1
Het opnieuw solderen van de draden aan de Lier was ook bij deze nodig. Had waarschijnlijk een Chinees met de ogen dicht gesoldeerd.[emoji848]Dirk Weijnen schreef:Hele vette truck.Cool Deer schreef: ↑18 mei 2020 15:01 Aandrijfassen zijn eindelijk binnen en kon het draaiende gedeelte in elkaar gezet worden. Viel behoorlijk tegen. Ook vond ik de opbouw te hoog op het chassis staan. Is aangepast door nieuwe steunen voor de leaf springs te maken. Platform met box voor ontvanger en Lier schakelaar in combinatie met Servosteun geprint. Electronica gemonteerd om de aandrijflijn verder af te stellen. Motor is een Brushed 45T, ESC is een Hobbywing 1080, Stuur Servo is 25kg. AX8601 van Austar. Alles netjes afgesteld, ESC geprogrammeerd en eerste test rondje gemaakt. Nu alles weer uit elkaar en voorzien van wat kleur...... Wordt vervolgd.
Heb je naar de soldering van je draadjes op je lier gekeken? Ik heb hier de dubbele versie van en die draden waren echt ruk gesoldeerd.
- Deze gebruikers waarderen Cool Deer voor dit bericht:
- Dirk Weijnen (25 mei 2020 22:53)
No mud no fun 

- johanv
- VIP
x 6
- Gegeven waarderingen: 598 keren
- Ontvangen waarderingen: 300 keren
Stoere truck! Mooi !
Groeten Johan.
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur

- zanthrax
- Site Admin
x 3
- Gegeven waarderingen: 162 keren
- Ontvangen waarderingen: 247 keren
Knap gedaan, pas als je 2 keer kijkt valt het op hoeveel onderdelen je hier zelf gemaakt hebt.
Gaaf ding!
Gaaf ding!
SCX10 | Sawback | Ascender | MC8 | CMX | D110 | Cruiser | CFX-W | VS4-10 | TF2 | SCX10II | SCX6 | Knightrunner | Venture