Het ziet er en gaaf uit[emoji122][emoji122] snel verder
Ik ben wel benieuwd naar [emoji122][emoji12][emoji106]
Verstuurd vanaf mijn HMA-L29 met Tapatalk
66' Chevrolet K30
- johanv
- VIP
x 6
- Gegeven waarderingen: 598 keren
- Ontvangen waarderingen: 300 keren
Re: Syl's project voor 2019

Ga zo door!
Groeten Johan.
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur

-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
-
- Donateur
x 4
- Gegeven waarderingen: 37 keren
- Ontvangen waarderingen: 20 keren
Re: 66' Chevrolet K30
Een kleine update,. Had nog wat moeite met een paar bodylines, maar dat is opgelost. En eindelijk begonnen met de binnenkant. Op de bijgevoegde afbeelding kun je ook het 'lowpoly' model zien, dit is min of meer het model wat ik daadwerkelijk maak voordat ik er een 'subdivision surface' overheen gooi.
Tijdens het zoeken naar referentie materiaal kwam ik ook nog de volgende post tegen; http://67-72chevytrucks.com/vboard/show ... p?t=717697
Mischien leuk voor de liefhebber
Tijdens het zoeken naar referentie materiaal kwam ik ook nog de volgende post tegen; http://67-72chevytrucks.com/vboard/show ... p?t=717697
Mischien leuk voor de liefhebber

- Bijlagen
-
-
- Donateur
x 4
- Gegeven waarderingen: 37 keren
- Ontvangen waarderingen: 20 keren
Re: 66' Chevrolet K30
Gaat nog wel even duren...
Laatste keer had ik het dashboard en de binnenkant van de 'body' al redelijk op orde,. Maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik dat ongedaan gemaakt,. en wat Mudmonkey zei bleef naspoken.
Dus,... nu zijn we aan het kijken waar het beste het scharnierpunt van de deur kan zitten zonder dat er dingen aanlopen.
Enfin 2019 blijft mijn streven,. maar van de onderdelen ook daadwerkelijk een gesloten (topologische) vorm maken,. valt best tegen bij complexere vormen,.
Leer in ieder geval wel weer een hoop.
Laatste keer had ik het dashboard en de binnenkant van de 'body' al redelijk op orde,. Maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik dat ongedaan gemaakt,. en wat Mudmonkey zei bleef naspoken.
Dus,... nu zijn we aan het kijken waar het beste het scharnierpunt van de deur kan zitten zonder dat er dingen aanlopen.
Enfin 2019 blijft mijn streven,. maar van de onderdelen ook daadwerkelijk een gesloten (topologische) vorm maken,. valt best tegen bij complexere vormen,.

- Bijlagen
-