En het komt precies goed uit, zijn voet staat op het gaspedaal.

Een kleine update video
Dat gaat een heel stuk beter bedankt. Moet alleen mezelf aanleren mijn voeten een klein beetje anders neer te zetten met lopen om het tegen te gaan, en heb oefeningen die ik thuis moet doen om het tegen te gaan. Als dat niet lukt worden het steunzolen. En de pijn in de vingers is ook niet meer terug gekomen, dus dat zal er los van hebben gestaan en waarschijnlijk nu ik er op terug kijk hebben die pijn gedaan door het styreen snijden ofzo. Andere verklaring heb ik er niet voor. Het is weg en dat is het belangrijkste.mr_mercyfull schreef: ↑16 mar 2019 17:31 Hele mooie bouw Dirk succes, hoe is het nu met je hielspoor??
Goed om te horen dat het goed gaat Dirk.Dirk Weijnen schreef:Dat gaat een heel stuk beter bedankt. Moet alleen mezelf aanleren mijn voeten een klein beetje anders neer te zetten met lopen om het tegen te gaan, en heb oefeningen die ik thuis moet doen om het tegen te gaan. Als dat niet lukt worden het steunzolen. En de pijn in de vingers is ook niet meer terug gekomen, dus dat zal er los van hebben gestaan en waarschijnlijk nu ik er op terug kijk hebben die pijn gedaan door het styreen snijden ofzo. Andere verklaring heb ik er niet voor. Het is weg en dat is het belangrijkste.mr_mercyfull schreef: ↑16 mar 2019 17:31 Hele mooie bouw Dirk succes, hoe is het nu met je hielspoor??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten