Niet verder vertellen , ja
RC4WD The Lumberjack
-
- Donateur
x 22
- Gegeven waarderingen: 75 keren
- Ontvangen waarderingen: 75 keren
Re: RC4WD The Lumberjack
De versnellingsbak en tussenbak zijn beide helemaal uit elkaar geweest en schoongemaakt .Het chassis is ook totaal uit elkaar gehaald, de assen zijn volgende keer aan de beurt . De wielbasis is ook weer origineel en de nieuwe body wordt door Freddy gespoten
- johanv
- VIP
x 6
- Gegeven waarderingen: 598 keren
- Ontvangen waarderingen: 300 keren
Dan komt dat wel goed 

Groeten Johan.
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur
Waar het asfalt eindigd begint het avontuur

-
- Pro Member
x 17
- Gegeven waarderingen: 4 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
[mention]Patrick[/mention] leuk dat ik bij het lezen van jou bouw een marktplaats verkoop terug zie.
En dat deze met een aanhanger is opgehaald.
Ben benieuwd naar wat [mention]Sander[/mention] er mee van aan het maken is in zijn slot in transelvanie.
Ik weet niet of je nog foto's hebt gemaakt van het open maken van de transmissie en diff's, maar dat is mijn vakgebied, sorry. Maar dat vind ik wel leuk om te zien.
Ben benieuwd naar wat [mention]Sander[/mention] er mee van aan het maken is in zijn slot in transelvanie.
Ik weet niet of je nog foto's hebt gemaakt van het open maken van de transmissie en diff's, maar dat is mijn vakgebied, sorry. Maar dat vind ik wel leuk om te zien.
AXIAL RYFT/ TRAXXAS TRX-4 kit Ford F-150 RAPTOR / TRAXXAS TRX-4 GREY DEFENDER / VEROMA DIRTY WILLY / TAMIYA TA03-R Mobile-1 NSX
-
- Donateur
x 22
Nee er zijn geen foto’s gemaakt helaas , maar omdat je het zo lief vraag wil ik ze wel maken want hij rijdt voorlopig toch niet .Leyhon schreef: ↑24 dec 2018 21:58 @Patrick leuk dat ik bij het lezen van jou bouw een marktplaats verkoop terug zie.
Ben benieuwd naar wat @Sander er mee van aan het maken is in zijn slot in transelvanie.
Ik twijfel of ik er een D90 “standaard” van maak of een pick up .
- Gijs
- Donateur
x 17
- Gegeven waarderingen: 6 keren
- Ontvangen waarderingen: 42 keren
Je bent goed en lekker bezig Sander. Ik blijf het project volgen want ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat 

Gijs
-
- Pro Member
x 17
wanneer je hem origineel maakt dan heb je meer ruimte voor het interieur mooi en scaler te maken.
Doe je er een pick-up van maken dan heb je naast een klein interieur ook nog een laad gedeelte waar je je ei kwijt kunt.
Daarnaast heb je nog een voordeel dat het zwaartepunt iets lager ligt.
Doe je er een pick-up van maken dan heb je naast een klein interieur ook nog een laad gedeelte waar je je ei kwijt kunt.
Daarnaast heb je nog een voordeel dat het zwaartepunt iets lager ligt.
AXIAL RYFT/ TRAXXAS TRX-4 kit Ford F-150 RAPTOR / TRAXXAS TRX-4 GREY DEFENDER / VEROMA DIRTY WILLY / TAMIYA TA03-R Mobile-1 NSX
-
- Donateur
x 22
Twijfelen hoeft niet meer Ik wil proberen om het losschroeven te beperken een short lipo in de bak te krijgen Ik zie dit als een oefening om ook deze stijl van bouwen eigen te makenSander schreef: ↑25 dec 2018 07:46Nee er zijn geen foto’s gemaakt helaas , maar omdat je het zo lief vraag wil ik ze wel maken want hij rijdt voorlopig toch niet .Leyhon schreef: ↑24 dec 2018 21:58 @Patrick leuk dat ik bij het lezen van jou bouw een marktplaats verkoop terug zie.
Ben benieuwd naar wat @Sander er mee van aan het maken is in zijn slot in transelvanie.
Ik twijfel of ik er een D90 “standaard” van maak of een pick up .
-
- Pro Member
x 17
Tja, de zaag heeft al bepaald.
Maar je hebt wel een nieuwe hard body er aan gewaagd?
Kon de oude niet meer door?
Maar je hebt wel een nieuwe hard body er aan gewaagd?
Kon de oude niet meer door?