Bij levering blijken ze de verkeerde versie van het autootje te hebben opgestuurd. Kan altijd wel eens gebeuren natuurlijk. Na contact te hebben opgenomen eerst overeengekomen dat ze de juiste body zouden nasturen.
2 dagen later werd ik opnieuw gecontacteerd, en vroegen ze me de auto toch terug te sturen.
Verzending met tracking vangt België vonden ze te duur. Ik had dan de goedkopere optie ook gevonden bij bpost die wat overeen kwam met hun vorige ervaringen. (€12 voor 1kg)
Heb hun dat gemaild met de melding dat ik het pakket dan zo zou versturen. De morgen erna het pakket op de post gedaan en ze een update gemaild.
In de namiddag kreeg ik ineens een email dat ik het pakket naar de Belgische winkel kon sturen

Sorry, maar te laat, heb ik ze gestuurd.
Pakketje is in Nederland aangekomen en hebben ze ditmaal de juiste gestuurd.
Maar meer dan 2 weken later nog altijd de kosten van retour niet vergoed. Eerste reactie op de vraag wanneer ik het mocht verwachten was "maar ge hebt toch de juiste auto gekregen"
Heb gestuurd dat ik het daar niet mee eens was.
Na een week opnieuw gevraagd of ik het nu vergoed kreeg. Het antwoord was dat ze het 'standaard'bedrag van €7 gingen overschrijven.
Ik was het er eigenlijk niet mee eens, maar had geen zin om er achter aan te blijven gaan. De €7 heb ik ondertussen ontvangen.
Ik zal er niks meer bestellen, en heb spijt dat ik er iets heb besteld.