Vandaag en rustdag. dus een mooie gelegenheid om weer wat aan de YOTA te doen.
Eerst even naar de lokale RC-Shop voor nieuwe Ball-Links. Hij is Traxxas dealer dus dat zal wel goed komen..... DUS Niet. Uiteindelijk de juiste ball-Links besteld en over naar plan "B". De huidige Ball-Links gebruiken,
Na wat gestoei met body, liniaal en tape er achter gekomen dat de Links +/- 17mm korter moeten. Dus de Dremel in een stuk 4mm Draadeind en gaan. Na een tijdje staat het chassis weer op zijn rubber en is het resultaat te bewonderen

Aan de voor de kijkers rechters rijden zie je nog net de schanierende body mount in worden. Het chassisdeel zit op z'n plek de body zijn kost nog wat hoofdbrekens. Voornamelijk omdat ik geen bevestigingsgaten in de body wil hebben.
Na dit klusje toch ook nog maar wat aan het uiterlijk van de body gedaan. Een Pick-Up zonder Roll-bar is natuurlijk ondenkbaar. Dus waren er via E-Bay als wat tierelantijntjes besteld. De Roll-Bar is inmiddels verenigd met de body en het resultaat... Oordeel zelf maar.
Ook meteen de achterklep maar wat herkenbaarder gemaakt. Ik ben er nog niet over uit of ik de letters Chromekleurig hou of dat ze de kleur van de body krijgen. Wel is zeker dat ze niet zwart worden.
Dat was het voor vandaag. Misschien dat ik morgen de zaag in de body zet

om ruimte te maken voor een deel van de transmissie. Als ik dat niet doe vind ik dat de body te hoog op het chassis komt.