even voorstellen dan maar
-
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: even voorstellen dan maar
Allemaal bedankt voor dit warme welkom!
Inmiddels is hij er, het chassis zit in elkaar. Alleen de cardanassen zitten er nog niet op, want de schroefpennetjes zaten er niet bij. Die dingen waarmee je de kruiskoppelingen aan de uitgaande assen van centrale tandwielbak en differentieels vastzet. Beetje jammer....
Uiteindelijk moet hij er zo uit gaan zien, ongeveer:

Daar zitten nog wel een paar interessante aspecten aan. Zo heeft hij een meesturende derde koplamp op de bumper, en dat caravannetje is volledig custom built.
Aangezien ik niet veel tijd heb voor de hobby, zal het waarschijnlijk lang duren om dit allemaal echt af te krijgen. Daarom maak ik eerst de auto zover af, dan kan ik ergens volgend jaar tenminste ook eens rijden
Inmiddels is hij er, het chassis zit in elkaar. Alleen de cardanassen zitten er nog niet op, want de schroefpennetjes zaten er niet bij. Die dingen waarmee je de kruiskoppelingen aan de uitgaande assen van centrale tandwielbak en differentieels vastzet. Beetje jammer....
Uiteindelijk moet hij er zo uit gaan zien, ongeveer:

Daar zitten nog wel een paar interessante aspecten aan. Zo heeft hij een meesturende derde koplamp op de bumper, en dat caravannetje is volledig custom built.
Aangezien ik niet veel tijd heb voor de hobby, zal het waarschijnlijk lang duren om dit allemaal echt af te krijgen. Daarom maak ik eerst de auto zover af, dan kan ik ergens volgend jaar tenminste ook eens rijden
Als het bijna mis gaat.... gas bij! Gmade Sawback, Redcat gen8, Gmade GOM.
-
- Member
Hee das leuk! Als het zover is, lijkt het me leuk om samen eens een stukje te rijden....
-
- Donateur
x 18
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
Hoi jan volgens mij dat boutje gewoon een universel dingetje overal bij rc shop’s te koop
-
- Member
Inmiddels zijn de schroefpennetjes ook geleverd en heb ik al een beetje gereden. Man, wat wil dat ding slecht de hoek om!
Maarrrr, wel leuk...
Maarrrr, wel leuk...