Ja, die spatschermverbreders maken de tongen wel los.....Kwestie van smaak denk ik. Er zijn wel meer dingen die niet 1 op 1 schaal zijn. Maar al met al vind ik ze wel stoer. en wie weet: misschien kom ik later nog wel op het idee om ze toch door andere (zijn die er wel?) te vervangen.
Hierbij nog enkele kleine aanpassingen aan de body. Ik had de motorkapplaat, zijskirts en de achterbescherming gekocht zonder goed op te letten: weliswaar TRX4 maar......1/18.

Niet op gelet dus. Dom. Maar voor iemand die de nieuwe 1/18 Defender van Traxxas koopt: zie bij 'aangeboden'

. Dit geldt ook voor de achterbescherming die wel in de juiste schaal aangekocht is maar zoveel aanpassing benodigde dat ik dat een beetje zonde vond. Kan ik misschien nog een TRX4-er blij mee maken. Heb er nu één zelf gemaakt van 'traanplaatplastic'

In het midden komt nog een werklamp.
Verder heb ik nog roosters gemaakt. In het echt zitten die achter een van binnenuit bedienbare klep(pen) maar ik vind het een aardige 'onderbreking'. Ook het armetierige benzinedopje heb ik vervangen door een voor die TRX4 bestemd is. Maar dit kun je wel passend aanbrengen.
De TRX4 Defender en de Injora zijn echt niet gelijk in details! Ook de achterspatschermbescherming (what's in a name) zijn alleen voor een D110 denk ik. Ook de roosters voor de kleine achterraampjes zijn niet mooi passend. Die laat ik maar weg. Zie verder onder 'aangeboden'.
Ik wacht nog op wat klein spul en ik ik heb iemand die een klaptent op schaal heeft. Welke schaal weet ik niet maar ik denk wel dat ik daar wat mee kan. Nu gaat het project op pauze voorlopig. Anders krijg ik ruzie.......
Body_05 by
Jurjen Fellinger, on Flickr
Body_04 by
Body_06 by