De jouwe ziet er ook nice uit we gaan ze zeker een keer testen in t bos
Even voorstellen: Erwin
-
- Member
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Even voorstellen: Erwin
Hallo Cesco,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb ook even op jouw youtube kanaal zitten kijken.
Ik vind een aantal leuke video's waarbij mensen samen rijden op mooie crawler parcours.
Hoe kom ik er achter waar en wanneer dit soort samenkomsten plaats vinden? Ik zou daar graag eens aan meedoen.
Bedankt voor je reactie.
Ik heb ook even op jouw youtube kanaal zitten kijken.
Ik vind een aantal leuke video's waarbij mensen samen rijden op mooie crawler parcours.
Hoe kom ik er achter waar en wanneer dit soort samenkomsten plaats vinden? Ik zou daar graag eens aan meedoen.
- Cesco
- Donateur
x 1
x 13
- Gegeven waarderingen: 900 keren
- Ontvangen waarderingen: 1056 keren
Re: Even voorstellen: Erwin
Hi Erwin.
Meetings, officieel en niet officieel vind je o.a. hier op het forum onder de meeting subforum. Ook locaties vind je daar. Gedurende Covid19 periode is alles een beetje stil komen te staan qua georganiseerde meetings. Maar hopelijk komt dat snel weer op gang.
Meetings vind je soms ook op Facebook.
Meetings, officieel en niet officieel vind je o.a. hier op het forum onder de meeting subforum. Ook locaties vind je daar. Gedurende Covid19 periode is alles een beetje stil komen te staan qua georganiseerde meetings. Maar hopelijk komt dat snel weer op gang.
Meetings vind je soms ook op Facebook.
Cesco RC Youtube / Cesco RC Instagram / Cesco's RC Collectie / Actueel bouwverslag: Tracrawler Build