Wil niet vervelend zijn, maar de vertikale kolom zit in 99% van de gevallen aan de horizontale casting geschroeft. De freeskop kan eraf voor transport evenals het freesbed. Dan hou je een paar stukken over die goed de trap op te krijgen zijn

Wil niet vervelend zijn, maar de vertikale kolom zit in 99% van de gevallen aan de horizontale casting geschroeft. De freeskop kan eraf voor transport evenals het freesbed. Dan hou je een paar stukken over die goed de trap op te krijgen zijn
Hoi Gijs, voor jou info, mijn andere hobby is metaalbewerking. Mijn eerste draaibankje kocht ik ongeveer 25 jaar geleden en heb toen ook enorm staan stunten om het ding in 1 stuk op de werkbank te krijgen. Ondertussen heb ik een heel aantal machines uit elkaar gehad en vanaf de grond opnieuw opgebouwd. De enige reden dat ik onderstaande meldt is om andere die mogelijk met hetzelfde dilemma zitten te helpen, hoop dat je dat niet erg vind....Zal het er na dit bericht niet meer over hebbenGijs schreef: ↑09 mei 2021 10:53 Hoi Coopertje,
ja, maar ik weet niet of de Chinesium Freestafels van rond de 1000 Euro van HBM ook die functionaliteiten heeft. Mijn draaibank kwam met 70 kg ook compleet in een krat en het enige wat ik daar vanaf heb kunnen halen was .... niets![]()
. ja , de kist waar de draaibank in zat
![]()
Greetz,
Gijs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast