Project Lexan Ride
-
Arrma racer
- Member
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 76 keren
Re: Project Lexan Ride
Gave kleur en een mooi eindresultaat.
- Deze gebruikers waarderen Arrma racer voor dit bericht:
- Patrick (31 okt 2025 22:28)
- Patrick
- Donateur
x 1
x 20- Gegeven waarderingen: 334 keren
- Ontvangen waarderingen: 328 keren
Re: Project Lexan Ride
Gisteravond met @Gijs naar de nachrit bij Euregio in Hengelo geweest. Het was er erg rustig, maar daardoor nauwelijks filerijden. De auto heeft daar zijn maiden gehad. Hij heeft het goed gedaan.
Enige verbeterpunten zijn de mesh van de pinion en spur. Deze maken teveel herrie. Ik wil zoeken naar een ronde spur gear. Vanquish is daar blijkbaar niet zo goed in.
Tweede punt is dat de stuuruitslag groter zou moeten zijn naar mijn idee. Wegdremelen van wat kunstof van de steeringhub is niet een oplossing, aangezien de CVD van de VRD Carbon nu al een beetje begint te binden bij maximale uitslag. Daar moet ik nog wat op gaan zoeken.
Enige verbeterpunten zijn de mesh van de pinion en spur. Deze maken teveel herrie. Ik wil zoeken naar een ronde spur gear. Vanquish is daar blijkbaar niet zo goed in.
Tweede punt is dat de stuuruitslag groter zou moeten zijn naar mijn idee. Wegdremelen van wat kunstof van de steeringhub is niet een oplossing, aangezien de CVD van de VRD Carbon nu al een beetje begint te binden bij maximale uitslag. Daar moet ik nog wat op gaan zoeken.