Toen een beetje gaan uitzoeken wat de beter merken zijn. Veelal onbekend voor mij.
Traxxas, axial, redcat en element rc komen snel naar voren als de betere merken. Bevooroordeeld viel meteen traxxas af. Ben vorig jaar mijn rc hobby begonnen met een traxxas slash 2wd velinion. Niet mijn ding zeg maar.
Wat verder in de merken gaan duiken. Axial lijkt wat problemen te hebben met leveren van onderdelen. Valt af, geen zin in. Element rc, lijkt mij een top auto. stond op het punt hem te bestellen toen ik toch nog wel veel kleine 'probleempjes 'tegen kwam van de auto. Niet vreemd natuurlijk gezien het model 1.0 is. Altijd nog wat kinderziektes. Staat hoog op de lijst om wanneer er wat updates gedaan zijn er 1 aan te schaffen. Bleef opeens de traxxas trx4 over. Is er een kit variant van? ja, mooi, kogel door de kerk en een traxxas trx4 sport kit moet het worden. Zelf nog verrast dat de beslissing toch uiteindelijk op traxxas is gevallen komt er opeens een advertentie voor mijn neus voobij. Een z.g.a.n. traxxas trx4 kit. 1 keer mee gereden. Met nog wat updates erbij, de motor en esc die ik voor ogen had. Zelfs nog een betere servo. Bericht gestuurd en afspraak gemaakt om op te halen. Afgelopen zondag de auto opgehaald. En inderdaad zoals benoemd; nieuw. Het folie zit zelfs nog op de body, geen kras op de bodem te vinden. Helemaal blij mee.
Wat foto's:

Morgen komen de accu's binnen. Kan ik even rijden. En ga wat van de losse spullen die ik erbij heb gekregen installeren en uitproberen.