Mooi truck. Hij zal zeker blij mee zijn[emoji320]SanderVanDerVeen schreef:Niet echt voor mij, verjaardags cadeau voor m'n zoontje, al moet hij nog een paar weekjes wachten.
bij TopRC gekocht vanmiddag.
Verstuurd vanaf mijn HMA-L29 met Tapatalk
Mooi truck. Hij zal zeker blij mee zijn[emoji320]SanderVanDerVeen schreef:Niet echt voor mij, verjaardags cadeau voor m'n zoontje, al moet hij nog een paar weekjes wachten.
bij TopRC gekocht vanmiddag.
Hoi Cesco,Cesco schreef: ↑21 nov 2018 21:06Ik hoor erg veel goede verhalen over de Carisma Coyote. Ben benieuwd naar jouw ervaringen.FilipT schreef: ↑15 nov 2018 15:56 Ik heb nog geen foto's maar maandag jl. heb ik mijn nieuwe aanwinst ontvangen: de Carisma Coyote. Behalve even door de woonkamer heb ik er nog niet mee gereden maar ik komende zondag ga ik naar de verzamelaarsbeurs in Woluwe en pik ik 2 vrienden op in Aarschot. Na de beurs gaan we daar dan ergens in de buurt rijden. Het is daar heuvelachtig en er zijn heel wat bospadjes om het beest los te laten. Indien we niet naar Woluwe gaan, ga ik eens kijken in Edegem.
Klopt helemaal Jaap , ik rij bijna alleen maar met 55T motoren . 35t is ook te doen , alleen moet je dan iets meer doseren met de snelheid
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten