GearRC (Nederland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

GearRC (Nederland)

Bericht door Cesco » 06 aug 2018 00:04

Afbeelding

Naam van de winkel: GearRC

Website van de winkel: https://www.gearrc.com
Fysieke winkel: Jan Bruinsslotstraat 13a in Hollandscheveld (bij Hoogeveen)

Gekochte producten:
- 10 stuks cilinderschroef binnenzeskant M2,5x16mm
- diverse Tamiya lexan spuitbussen
- Silicone kabel en kabelschoenen
- Traxxas TRX-4 Defender Green inclusief Traxxas verlichtingsset
- 2 stuks Gear, 9-T pinion (32-p) (mach. steel)/ set screw TRX6745
- Traxxas TRX-4 Bronco inclusief verlichtingsset
- Traxxas Rustler en vele onderdelen voor onze gezins Traxxas Stampedes, Monsterjams en Rustler en andere zaken.

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Wat niet op voorraad is wordt direct besteld en levertijd hangt dan van voorraad distribiteur af. Over het algemeen net zo snel als andere NL leveranciers dus, maar eigenaar Arjan doet meestal wel extra moeite. Ik heb niet heel vaak mis gegrepen. Er is genoeg op voorraad, zeker van Traxxas. Ik heb er meerdere RC auto's gekocht, waar voor hier de TRX-4 Defender en Bronco van belang is. En dat verloopt altijd probleemloos. Er staat altijd wel een RC auto klaar om eerst te kunnen proefrijden. Zo ben ik ook aan de Defender geraakt en later aan de Bronco.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Het is letterlijk mijn LHS, oftewel mijn local hobby shop. Nog geen 20 minuten voor mij rijden. Ik bestelde eerst via de webshop, doe dat nog steeds, maar tegenwoordig haal ik altijd de bestelling op.

Eigenaar Arjan staat altijd voor je klaar en je komt niet weg zonder bakkie koffie of thee en een praatje. Proefrijden is altijd mogelijk hoewel Arjan zelf onroad wedstrijdrijder is geweest is hij intussen via offroad (Traxxas) ook helemaal in to the crawlers. Bij uitkomen van de TRX-4 had hij zijn aanhanger buiten gezet voor de winkel en er van hout een crawlerbaantje op gemaakt zodat iedereen het kon uitproberen. Een klein deel hiervan staat tegenwoordig vaak in de winkel. Een grotere versie wordt ook op events ingezet. Het is een echte gezellige locale RC winkel. Er wordt altijd tijd voor je gemaakt. Bestellingen via de webshop gaan vlot en snel.

Ik heb 1 keer echt gebruik moeten maken van service m.b.t. een defecte Traxxas TRX-4 motor. Arjan heeft dat keurig geregeld, al na een paar dagen lag een nieuwe motor klaar.

Met een aantal enthousiaste klanten wordt ook een aanverwante site beheerd en samen events mee georganiseerd. Zie https://www.teamgearrc.nl/ .

Aanbeveling voor anderen:
Snelle levering, gezellige shop, prima assortiment, zeker qua Traxxas. Fysieke winkel is compact, maar belangrijkste is er op voorraad. Koffie / thee staat standaard klaar.

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: GearRC (Nederland)

Bericht door Cesco » 07 jan 2019 22:52

Afbeelding

Naam van de winkel: GearRC

Website van de winkel: https://www.gearrc.com
Fysieke winkel: Jan Bruinsslotstraat 13a in Hollandscheveld (bij Hoogeveen)

Gekochte producten:
- TRX-4 Defender body clear
- Silicone kabel
- Motor - ESC 4mm bullet connectors male / female

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Werd wederom uitstekend en persoonlijk door eigenaar Arjan geholpen. De schappen waren anders ingedeeld dus samen even op zoek gegaan naar de benodigde artikelen. De bullet connectors waren niet meer in een verpakking op voorraad, dus Arjan is op hun reparatie afdeling op zoek gegaan. Je kan niet naar huis zonder, ik moet er ergens nog hebben. Na wat zoeken vond hij ze inderdaad in een voorraaddoosje.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Er waren twee klanten voor mij, dus op mijn gemak even rondgekeken. De indeling was wat veranderd en ik zag dat de voorraad met RC auto's was toegenomen. Even praatje met de klanten gemaakt en een uitgebreid praatje met Arjan gehad. Weer prima geholpen. Klant voor mij kan zelf niet sleutelen en dat doen ze dan ook.

Aanbeveling voor anderen:
Snelle levering, gezellige shop, prima assortiment, zeker qua Traxxas. Maar ik zag nu ook meer Tamiya. HPI hebben ze ook. Persoonlijke service.
Fysieke winkel is compact, maar belangrijkste is er op voorraad. Koffie / thee staat standaard klaar.

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: GearRC (Nederland)

Bericht door Cesco » 21 jan 2021 17:54

Afbeelding

Naam van de winkel: GearRC

Website van de winkel: https://www.gearrc.com
Fysieke winkel: Jan Bruinsslotstraat 13a in Hollandscheveld (bij Hoogeveen)

Gekochte producten:
- Proline BFGoodrich Mud-Terrain T A KM3 Red Label 1.9 Predator Super Soft Rock Terrain Truck Tires PR10150-03
- Diverse Tamiya PS spuitbussen

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Zoals altijd ging het weer vlot en snel. 1 appje naar eigenaar Arjan en ik kreeg direct bevestiging of op voorraad en hoeveel op voorraad hadden via app en extra nog per e-mail. Via webshop besteld. GearRC is niet altijd de goedkoopste meer, maar het is wel altijd duidelijk of er voorraad is. En communicatie verloopt ook heel goed.

Ervaring met de webshop in het algemeen:
Duidelijk, sterk verbeterd in afgelopen jaar. Fysieke shop is niet supergroot, ook niet voor voorraad opslag. Maar de webshop compenseert dat door duidelijke voorraadindicatie wat in de shop op voorraad is en wat binnen 72 uur vanuit leverancier/distributeur geleverd kan worden. Je kan zien dat er veel werk is gestoken in afgelopen jaar in automatisering en communicatie. Leveringen zijn supersnel.

Aanbeveling voor anderen:
Zelfde als vorige keer. Eén van de betere NL hobby shops / webshops.
Deze gebruikers waarderen Cesco voor dit bericht:
grcc (04 apr 2021 16:50)

Gebruikersavatar
grcc
Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 08 mar 2020 15:34
Locatie: Leek
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 54 keren
Ontvangen waarderingen: 52 keren

Re: GearRC (Nederland)

Bericht door grcc » 02 apr 2021 21:31

Naam van de winkel: Gear RC.
Website van de winkel: www.gearrc.com
Gekochte product: Een paar bussen Tamiya TS en PS verf, primer, lijm, lijmpistool, paint killer en body clips.
Ervaring met de winkel in het algemeen: Toppie winkel. I.v.m. corona had ik de spullen online besteld en telefonisch een afspraak gemaakt om het de volgende dag op te halen. Stond al verpakt klaar toen ik kwam.
Maar ik kom er wel vaker, altijd een klein feestje.
Ervaring met betrekking tot de aankoop: Door corona kun je niet lekker door de winkel rondstruinen, maar wel shoppen op de website. Makkelijk bestellen en vlot ophalen. En zelfs nog tijd voor een praatje met Arjan. Geen probleem.
Aanbeveling voor anderen. Zeker een aanbeveling voor anderen. Arjan is een vlotte vent die ook met je meedenkt.
Deze gebruikers waarderen grcc voor dit bericht:
Cesco (04 apr 2021 14:07)
Grunn rc Crawlers
"if you don't ride, you don't know"

Gebruikersavatar
H2V-Scaler
Member
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 mar 2021 20:21
Locatie: Emmen
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: GearRC (Nederland)

Bericht door H2V-Scaler » 03 apr 2021 14:15

Afbeelding

Naam van de winkel: GearRC

Website van de winkel: https://www.gearrc.com
Fysieke winkel: Jan Bruinsslotstraat 13a in Hollandscheveld (bij Hoogeveen)

Gekochte producten:
- TRX-4 chassis kit
- TRX-4 Defender body red
- TRX-4 onderdelen om Defender body te kunnen plaatsen
- HUDY Silicone oil diverse cst (schokbreker en differentieel olie)
- XT90 Stekkers goudcontact

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Na online veel op de webshop te hebben rondgeneusd mijn bestelling voor de trx-4 kit gedaan, nog diezelfde dag een telefoontje van Arjan ik had mijn huiswerk perfect gedaan maar miste toch nog een onderdeel, de verlengingsset, deze werd aan mijn bestelling toegevoegd en gelijk nog verstuurd. Toen de volledige bestelling binnen was gelijk aan het bouwen gegaan en Arjan gebeld dat alles goed was aangekomen maar ik erachter was gekomen dat ik een aantal schroefjes miste om de body te kunnen monteren, deze zitten wel in de RTR body maar niet als je alles zelf wil bouwen, op de webshop samen geken of alles voorradig was en direct een afspraak gemaakt om de bestelling te halen dit kon gelukkig al binnen een half uur.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Heel leuk contact altijd met Arjan van de winkel, heel vriendelijk helaas ivm corona natuurlijk niet even op de koffie maar toch vriendelijk even te woord gestaan bij het ophalen van de bestelling.


Aanbeveling voor anderen:
Gewoon een keer de webshop door pluizen hij heeft een behoorlijk assortiment voor toch niet een heel erg grote winkel, wanneer het weer mogelijk is gewoon een keer langs gaan, hij heeft eigenlijk altijd wel een mogelijkheid voor een praatje. tevens is de winkel overzichtelijk ingericht en kun je eigenlijk nooit zonder aankoop de winkel verlaten.
Deze gebruikers waarderen H2V-Scaler voor dit bericht (totaal 2):
Cesco (04 apr 2021 14:07) • grcc (04 apr 2021 16:50)
trx-4 kit, Defender body, Just Starting

WillemH
Pro Member
Berichten: 765
Lid geworden op: 11 sep 2019 16:19
Locatie: Vries
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: GearRC (Nederland)

Bericht door WillemH » 27 aug 2021 12:50

Naam van de winkel: GearRC

Website van de winkel: https://www.gearrc.com
Fysieke winkel: Jan Bruinsslotstraat 13a in Hollandscheveld (bij Hoogeveen)

Ben er op de gok heen gereden onder het mom van "klopt de weergave van de voorraad op de website niet dan heb ik toch even een leuk ritje". Website was perfect actueel dus heb een TRX4-Sport kit mee naar huis genomen. Leuke zaak, heeft best veel spul staan en je wordt fijn geholpen. Zeker een aanrader...
Redcat Everest Gen 7 Pro
Hobao DC-1 a.k.a. hobbelpaard
Ex-Real Range Rover Sport
Werk in uitvoering: TRX4-Sport kit

Gebruikersavatar
grcc
Member
Berichten: 188
Lid geworden op: 08 mar 2020 15:34
Locatie: Leek
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 54 keren
Ontvangen waarderingen: 52 keren

Re: GearRC (Nederland)

Bericht door grcc » 18 mar 2023 19:51

Naam van de winkel: Gearrc
Website van de winkel: www.gearrc.com
Gekochte product: Verlichtingset voor Traxxas TRX4 Defender en Bronco '79 en wat scale accessoires.
Ervaring met de winkel in het algemeen: Prima winkel. Als ik in Hoogeveen ben en heb tijd, ga ik meestal even langs Hollandscheveld. Altijd gezellig en je doet er weer ideeën (aankopen dus :D )op.
Ervaring met betrekking tot de aankoop: Via de webshop besteld en wordt perfect geleverd. Niet alle scale accessoires waren op voorraad, maar Arjan doet zeker moeite om alles op tijd geleverd te krijgen. Top.
Aanbeveling voor anderen: Zeker een aanbeveling voor anderen.
Grunn rc Crawlers
"if you don't ride, you don't know"

Gebruikersavatar
Mole-NLD
Donateur
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 feb 2024 18:29
Locatie: Nederland
Gegeven waarderingen: 127 keren
Ontvangen waarderingen: 35 keren

Re: GearRC (Nederland)

Bericht door Mole-NLD » 11 feb 2024 18:16

GearRC

Gekochte producten:
- 3D Kano
- 3D LR Defender interieur
- 3D Bestuurder
- TRX4M accu
- TRX4M lichtset
- Stickerset Camel Trophy

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Redelijk snelle levering. Niet de volgende dag, maar de dag er op. PRIMA natuurlijk, maar we zijn gewoon verwend dat we er bijna vanuit gaan dat als je iets nu besteld het morgen al binnen is. Ik zou me schamen om hier een probleem van te maken.

De 3D geprinte artikelen zijn gewoon goed. Niet perfect, maar ik kan het zelf niet beter. Beetje schuurpapier, ellenbogenwerk en verf en je hebt een stel prachtige artikelen op of in je auto staan.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Nog niet fysiek in de winkel geweest.

Aanbeveling voor anderen:
Ik kan deze winkel zeker aanbevelen. Heb er nog geen vervelende ervaring mee en hoop dat dat zo blijft!
Crawlers:
Sandy the Landy .......................TRX-4..................Defender
The Green LoRD..............................TRX-4M......Defender
The Muddywagon..............SCX24................PowerWagon

Non Crawlers:
Slash 2WD BL-2S

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten