RC-HP.de (Duitsland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Patrick
Donateur
Berichten: 2020
Lid geworden op: 27 mei 2017 19:30
Locatie: Tilburg
Organizer x 1Participant x 20
Gegeven waarderingen: 282 keren
Ontvangen waarderingen: 244 keren

RC-HP.de (Duitsland)

Bericht door Patrick » 01 mar 2018 21:40

Naam van de winkel: RC-HP.de - Gamstädt - Duitsland

Website van de winkel: http://www.rc-hp.de/

Gekochte product: MST CFX-W + accessoires

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Eind vorig jaar was ik op zoek naar een MST CFX-W. De voorraad in Nederland was zoals gewoonlijk dun gespoeld of mega duur. Uiteindelijk een mailtje naar RC-HP gezonden. Hij had hem nog niet op voorraad, maar hij zou hem een week later binnen krijgen.
Nog voordat ik kon reageren op de mail. stuurde hij me nog een mail. Hij had een pakbon ontvangen, en hij kwam de volgende dag al binnen. Hij had hem direct voor mij gereserveerd, en nog het goedkoopste van Europa ook. Top!
Daarna heb ik de order compleet gemaakt op de website incl wat accessoires zoals een body, een motor, en een paar dingen die ik me niet meer herinner.
Dit alles speelde vlak voor nieuwjaar. Maar na het nieuwe jaar bleef het nog stil. Ik een mailtje gestuurd. Bleek dat hij de order vasthield, omdat er een fout in zijn voorraad zat. Verkeerde motor in het vakje van de bestelde motor. De 35T motor was niet op voorraad. Met hem de deal gemaakt dat hij die omwisselde voor iets wat wel op voorraad was.
Daarna was de bestelling snel verzonden.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Ik bestel jaarlijks denk ik een keer of 8 wat bij RC-HP.de. Altijd goede ervaringen gehad. Deze keer ging er iets mis, maar dat is niet typerend voor deze zaak. Altijd nette service. Kai-Uwe (de eigenaar) is altijd goed bereikbaar, en reageert vlot op vragen. Communicatie kan in het Duits, maar Engels schijnt ook prima te kunnen. Ik heb het nog nooit in het Engels geprobeerd.
Ik heb geen mening over garantieafhandeling en dergelijke. Dat heb ik nog nooit aan de hand gehad.

Aanbeveling voor anderen:
Goede zaak, met goede prijzen. Niets mis mee.
En als je kinderen hebt.....die weten op een gegeven moment precies wanneer RC-HP een pakketje heeft gestuurd. Altijd zit er een zakje snoep in de doos.

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: RC-HP.de (Duitsland)

Bericht door Cesco » 04 jun 2018 23:10

Afbeelding

Naam van de winkel: RC-HP.de - Gamstädt - Duitsland

Website van de winkel: http://www.rc-hp.de/

Gekochte producten:
- Traxxas TRX8074, messing linkset voor mijn TRX-4 Bronco
- MST CFX / CMX Messing X-Link Set 8mm Radstand 242mm 128g (8 St.) messing link set voor mijn MST CFX

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Op voorraad, anders staat er keurig vermeld dat er geen voorraad is. Bestelproces verloopt prettig en ze hebben ook wat eigen producten te koop zoals de messing link sets.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Verloopt allemaal zeer snel en levering is vaak sneller als dat ik het lokaal bestel. Meestal in 2 dagen bestelde items binnen. Communicatie is goed.

Aanbeveling voor anderen:
Nette prijzen, nette voorraden, vlotte levering. Voorbeeld voor vele RC shops. En inderdaad de zakjes gummi beren snoep doen het goed bij mijn kinderen. Absolute aanrader!
Laatst gewijzigd door Cesco op 06 aug 2018 00:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: RC-HP.de (Duitsland)

Bericht door Cesco » 05 aug 2018 23:30

Afbeelding

Naam van de winkel: RC-HP.de - Gamstädt - Duitsland

Website van de winkel: http://www.rc-hp.de/

Gekochte producten:
- set Beeftubes für MST CFX / CMX Vorderachse
- set Beeftubes für MST CFX / CMX Hinterachse
- Traxxas TRX8074 Reservewiel bevestiging / montagebeugel / reservewielafdekking / montage hardware (TRX8074)
- RC4WD 4 Channel Wireless Remote Light Controller Z-E0093 (RC4ZE0093)
- RC4WD 5 Lug Wagon 1.9 Steel Stamped Beadlock Wheels (Chrome) Z-W0001 (RC4ZW0001)
- RC4WD 1.9 5 Lug Steel Wheel Hex Hub Z-S0734 (RC4ZS0734)

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Zoals eerder gepost verloopt allemaal heel soepel, keurige vermelding dat er voorraad is. en hoeveel er op voorraad is. Ze hebben toch wel best vaak dingen op voorraad die elders niet verkrijgbar zijn. Toen alle NL shops en eigenlijk wereldwijd zonder de TRX8074 zat en deze zelfs bij Traxxas zelf niet meer leverbaar was, vond ik er toch 1 bij RC-HP.de. Idem voor de Beeftubes en RC4WD wielen, alleen bij hun op voorraad. En allemaal ook nog schappelijk geprijsd.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Verloopt allemaal zeer snel en levering is vaak sneller als dat ik het lokaal bestel. Meestal in 2 dagen bestelde items binnen. Communicatie is goed. Opvolging e-mails overduidelijk. Probleemloze winkel.

Aanbeveling voor anderen:
Intussen toch wel één van mijn standaard adressen geworden. Hebben vaak op voorraad wat een ander niet heeft. Prijzen zijn zeer schappelijk en de levering is snel. Ik had al eerder een aanbeveling gedaan, maar nu ik nog vaker er besteld heb kan ik RC-HP.de alleen maar nog meer aanraden. Ik ga er zeker vaker bestellen. Oh, en de snoepjes waar Patrick het over had. Ook mijn kinderen weten dat als er RC-HP.de op de doos staat, er op zeker een zakje Haribo in de doos zit ;).

Specifiek voor de MST eigenaren, binnen Europa absoluut een aanrader, RC-HP heeft MST goed op voorraad.

Gebruikersavatar
Ron
Donateur
Berichten: 299
Lid geworden op: 02 jun 2017 13:44
Locatie: Sittard
Participant x 11
Gegeven waarderingen: 61 keren
Ontvangen waarderingen: 31 keren

Re: RC-HP.de (Duitsland)

Bericht door Ron » 02 apr 2019 18:15

Voor het eerst bij deze shop wat besteld om de eenvoudige reden dat ze als enige het artikel op voorraad hadden (Yota II front axle housing).
Kan er kort en bondig over zijn:
+Goede prijs
+Betaling liep eenvoudig via Paypall
+Artikel werd de volgende dag al verzonden
+Binnen een werkweek vanuit Duitsland ontvangen en goed te volgen via de T&T van DHL.
-In vergelijking met de over het algemeen gratis verzending vanuit China vallen de verzendkosten van €9,95 wel een beetje tegen.

Ik ga hier vast meer bestellen
Axial Wraith / Axial Yeti / RC4WD Gelände D110 / Team Raffee Camel Trophy D110 / D90 Safari (SCX10) / D110 Overlander (RC4WD) / LR Discovery G4 (MST-CFX-W) / Toyota Land Cruiser 80 (Axial SCX10.2)

WillemH
Pro Member
Berichten: 765
Lid geworden op: 11 sep 2019 16:19
Locatie: Vries
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: RC-HP.de (Duitsland)

Bericht door WillemH » 28 jul 2021 12:57

Naam van de winkel: RC-HP.de - Gamstädt - Duitsland

Website van de winkel: http://www.rc-hp.de/

Gekochte product:
A.L.T. foams
Shockoil

Vrijdag besteld, woensdag daarop ontvangen.
Heb hier al vaker spullen gekocht, indien op voorraad (op de website vermeld) dan is de levering altijd snel.
Volgens mij het enige adres waar je A.L.T. foams kan kopen (die overigens erg goed zijn).
Ze houden je op de hoogte van de status van je bestelling, vind ik persoonlijk erg prettig.
Deze gebruikers waarderen WillemH voor dit bericht:
Cesco (29 jul 2021 17:20)
Redcat Everest Gen 7 Pro
Hobao DC-1 a.k.a. hobbelpaard
Ex-Real Range Rover Sport
Werk in uitvoering: TRX4-Sport kit

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: RC-HP.de (Duitsland)

Bericht door Cesco » 19 sep 2021 01:07

Afbeelding

Naam van de winkel: RC-HP.de - Gamstädt - Duitsland

Website van de winkel: http://www.rc-hp.de/

Gekochte producten:
A.L.T. foams.

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Ik wou nog wat meer aankopen, o.a. beeftubes voor MST CFX assen. Helaas alles wat ik buiten A.L.T. foams wilde kopen was op. Ook de juiste A.L.T. foams vinden kostte wat moeite, assortiment A.L.T. foams is flink uitgebreid. De website heeft een beter e zoekmachine nodig of duidelijkere vergelijker. Desondanks als vanouds vlot besteld en binnen een 5 dagen geleverd. Klein minpuntje nog, de A.L.T. foams zijn prima foams, worden door hun ook gefabriceerd. Verkrijgbaarheid ook via andere shops net als Crazy Crawler zou wel een plus punt zijn.

Ervaring met de winkel in het algemeen:
Verloopt allemaal zeer snel en levering is vaak sneller als dat ik het lokaal bestel. Meestal in 2 dagen bestelde items binnen. Communicatie is goed. Opvolging e-mails overduidelijk. Probleemloze winkel. Communicatie gaat iets minder vlot, maar het was vakantietijd. Dus mogelijk ligt het daaraan.

Aanbeveling voor anderen:
Prijzen blijven zijn zeer schappelijk en de levering is snel. Voorraad is iets minder geworden, daar mag aan gewerkt worden. Desondanks blijft het een adres wat ik zeker zal aanbevelen.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten