Wouters modelbouw (Nederland)

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Reckless
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 03 jan 2018 17:04
Locatie: Reusel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Wouters modelbouw (Nederland)

Bericht door Reckless » 01 sep 2019 23:56

Naam van de winkel;

Wouters modelbouw
Bergeijk, noord Brabant

https://www.woutersmodelbouw.nl/

Gratis parkeren voor de deur. :clap:

Speelgoed winkel op bg en 1 e verdieping helemaal voor de modelbouw.
Vrouw en dochter beneden laten :whistle: en zelf (met zoon) opzoek naar jou ding voor de model hobby. :dance:
RC vliegtuigen, boten, auto’s ...racebaan treinen en bouwdozen.
Peter staat bijna altijd zelf in de winkel en anders staat Piet je keurig te woord.
Piet is vliegtuig man met 110 :doh: jaar ervaring en Peter doet alle moeite om je met het juiste spul weer vooruit te helpen... met raad :idea: en daad. :violin:
Hoe het zit met webshop vs voorraad vs werkelijkheid weet ik niet, het is vlakbij dus ik loop gewoon geregeld binnen.
En ja ook deze zaak is afhankelijk van zijn toelevering ... en die die lui zijn net als het weer: onvoorspelbaar!
Dus ook hier krijg je wel eens een negatief antwoord of de onderdelen binnen zijn, :twisted: maar als je binnen loopt en je hebt een nee als antwoord ...er is altijd koffie! :drool:

Dus ben je in de buurt snelweg Antwerpen Eindhoven
20 minuutjes afslag Eersel en volg Bergeijk
Mr. Pankenstraat 31
Telefoon 0497 550 248

Ik weet zeker dat je er terug komt... het is tenslotte Brabant en daar is het altijd gezellig! :snooty: :whistle:
Voor alle bezigheden met de letter S moet je ruim de tijd nemen...
Slapen, Scheuren, Scalen, Sex, Sch..ten, Schranzen, Suipen....

Patrick
Donateur
Berichten: 2019
Lid geworden op: 27 mei 2017 19:30
Locatie: Tilburg
Organizer x 1Participant x 20
Gegeven waarderingen: 281 keren
Ontvangen waarderingen: 244 keren

Re: Wouters modelbouw (Nederland)

Bericht door Patrick » 26 dec 2019 21:04

* Naam van de winkel: Wouters Modelbouw

* Website van de winkel: https://www.woutersmodelbouw.nl/

*Gekochte product: Reflex Stick PRO MULTI 14 LCD

*Ervaring met de winkel in het algemeen: Het was mijn eerste keer bij deze winkel. Zodra je op de modelbouwafdeling komt dan zie je dat het hier wel goed zit. Van statische modelbouw tot allerlei RC spul. Goede sortering aan lijmen, verf, profieltjes, etc, etc. Prachtig. Het assortiment scalers valt wel wat tegen, maar toch is er best wat te krijgen. Banden voor onze hobby zijn er helemaal niet. Allemaal race spul. Een uurtje rondsnuffelen ben je zo kwijt. En als je Tamiya hebt staan, dan kan het al bijna niet meer stuk bij mij. :thumbsup:

*Ervaring met betrekking tot de aankoop: De zender was op voorraad en ik werd snel en netjes geholpen. Ik wilde een handjevol ontvangers meenemen, maar helaas was er maar eentje extra op voorraad. De anderen moesten besteld worden. Mijn mening is: De fysieke Nederlandse shops hebben enkel meerwaarde als ze spullen op voorraad hebben, en daar mogen ze ook best iets meer voor vragen. Bestellen kan ik zelf ook. Dat doe ik dan in dit geval ook. No hard feelings.

*Aanbeveling voor anderen: Ja, een echte aanrader. Mooi assortiment, netjes uitgestald en de prijzen zijn best aardig. Ik ga er zeker nogeens heen. Voor mij is het ook een prachtige rit door de Brabantse Kempen.

Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: Wouters modelbouw (Nederland)

Bericht door Cesco » 08 sep 2022 10:10

Naam van de webshop: Wouters Modelbouw

Website van de webshop: https://www.woutersmodelbouw.nl/

Gekochte producten:
KILLERBODY MITSUBISHI PAJERO 1:10 body, in rood, Killerbody artikelnummer 48403.
https://www.woutersmodelbouw.nl/catalog ... jero-1-10/

Ervaring met betrekking tot de aankoop:
Killerbody heeft een prachtige en hoog kwalitatieve body gemaakt in de vorm van de Mitsubishi Pajero Evolution. Te krijgen in clear versie of kant en klaar geverfd en gemonteerd in 4 kleuruitvoeringen. Ondanks dat de website van Killerbody ze niet op discountinued heeft staan, is dat wel het geval in alle hobby shops in de wereld. Jaren geleden heeft mijn zoon @Nick deze body gewonnen tijdens de Recon G6 in België. Bouwtopic vind je hier: viewtopic.php?t=2404

Hoewel de body nooit voor scalers en crawlers bedoeld was, is deze hier wel geschikt voor te maken. Mits je een chassis vind met 280mm wielbasis en smalle assen. Helaas heeft de huidige body schade opgelopen, een grote scheur in de zijkant. Nog wel te repareren, maar gezien de leverbaarheid van deze body is nu de tijd om alvast een reserve body te kopen.

En zo kwam ik bij twee hobby shops in de wereld uit die de body nog wel hebben. 1 in Noorwegen en deze verzend niet buiten Noorwegen. En 1 in Nederland, namelijk Wouters Modelbouw. Omdat ik twijfelde of er ook nog echt voorraad was, aangezien overal uit assortiment, zie hieronder voor verloop aankoop.

Ervaring met de webshop in het algemeen:
Het feit dat er geen afbeelding van het product getoond wordt vond ik geen pré. Dus eerst hier op het forum naar eerdere reviews gekeken en die waren hoopvol. Ik ken deze hobby shop niet en heb er dus nog geen ervaring mee. Eerst maar eens naar Wouters Modelbouw gebeld, die waren zeer behulpzaam. Er werd snel begrepen welke body ik bedoelde en meteen in de voorraad gekeken of deze op voorraad lag. Wat ook zo was. Aangegeven dat hij de body vast kon inpakken en meteen besteld.

Levering is echt super snel gegaan, de volgende dag al in huis! Zeer positieve ervaring!

Wel met 1 klein en toch best belangrijk kritisch puntje. Je ontvangt geen orderbevestiging per e-mail. Dat vind ik wel een dingetje. Ook ontbreken van de afbeelding kan een twijfel gevoel geven of het een legitieme webshop is. In algemeen en eerdere reviews hierboven meenemend die in de fysieke winkel plaats vonden meenemend.

Aanbeveling voor anderen:
Algemene ervaring is goed qua serviceniveau. Komt mij als een vertrouwd adres over.
Webshop kan nog wat getweaked worden om mee te komen met andere hobby webshops. Bij twijfel even bellen of iets op voorraad is en je wordt dan vlot en goed geholpen. Hun sterke kanten liggen denk ik meer in hun fysieke shop als je eerdere reviews meeneemt. Aan de andere kant. Ik zocht via Google en het product met link naar hun webshop scoorde wel hoog en leidde mij naar de juiste pagina in hun webshop, dus dat werkte goed. Het ontbreken van een afbeelding gaf wat twijfels en niet iedereen zal zoals ik de moeite doen om te bellen.

Algemeen advies. Prima optie voor onze hobby.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten