Trxxs-winkel.nl - Kaatsheuvel

Hier kun je Shop Reviews lezen en plaatsen.
Davendre
Donateur
Participant x 1
Has thanked: 63 times
Been thanked: 125 times

Re: Trxxs-winkel.nl - Kaatsheuvel

Bericht door Davendre » 02 okt 2018 22:16

Ik heb hier ook diverse zaken gekocht om zo een mooie Defender te bouwen. Zie hiervoor ook dit draadje: viewtopic.php?f=10&t=913

1e ervaring
Het begon bij mij met de aanschaf van een TRX-4 Kit. Dit ging zonder problemen. Belletje of kit op voorraad was, dit was het geval. Geld overgemaakt en pakket snel ontvangen. Ze zeggen 5% korting te geven op alle aankopen, maar helaas: op deze aanbieding geen korting? Verder doorvragen leerde mij dat de lagere verkoopprijs door Traxxas was vastgesteld, waarom dan geen 5% korting op deze kit is mij een raadsel.

2e ervaring
Bij bovenstaande bestelling doorgegeven dat ik samen met zwager naar Kaatsheuvel wil komen om 2x een pakket compleet te maken. 1x voor mijzelf en 1x voor mijn zwager. Op de vraag wat ik nodig werd ik verwezen naar de site van Traxxas.com om daar te zien wat ik moest bestellen? Huh? Jullie zijn toch de kenners? Je moet toch weten wat ik nodig heb? Toch zo goed en zo kwaad lijstje samen gesteld met artikelnummers die nodig zijn. 2 setjes wel te verstaan want we hebben ieders een kit gekocht. Vond ik bijzonder.

3e ervaring
Week daarop naar Kaatsheuvel en eerste indruk van de winkel is goed. Je komt een beetje vreemd aan, maar eenmaal de deur geopend gaat er een Traxxas wereld open. Heel veel in de schappen en kun je flink rondkijken. Voor mijn gevoel is personeel allemaal schoolgaand.

Uitleg gegeven en er staat inderdaad een bakje klaar met de spullen om 1 auto te maken. Het was ze niet bekend dat ze de spullen voor 2 auto’s klaar te leggen. Spullen die niet voor de 2e auto op voorraad waren zouden worden nagestuurd. Ik heb de auto inmiddels zo goed als klaar, zwager wacht nog steeds op spullen van TRXXS. Echt niet netjes.

We hebben uitvoerig de plannen besproken wat we wilden maar komt er op neer dat ze je goed kunnen helpen wanneer je precies weet wat je wilt. Want op de vraag: “hebben we nu alles?” Werd volmondig ja beantwoordt.

Niet dus. Want de kit is in de basis voor de Ford Bronco. Dat houdt in dat er diverse stangen tekort zijn en extra besteld moeten worden. Ik heb voor een vermogen aan plastic onderdelen meegenomen maar er bij vertellen dat de schroefjes er niet bijzitten? Helaas, wordt niet vermeld. En dat ik voor de body van een Defender andere staanders nodig heb (of hoe heten die dingen?) daar hebben ze volgens mij nog steeds geen weet van.

Op de vraag welke accu we nodig hebben wordt gezegd dat een 3s kan, maar een 2s beter is. Oke, doe dan maar een 2s. Dan moet je er nadat de auto in elkaar zit er achter komen dat je wel een 3s hebt gekregen en betaald. En nee, dit is niet op de factuur af te lezen.

4e ervaring
Vervolgens wil ik de missende schroefjes bestellen, blijkt de helft niet op voorraad. Krijg ik pas de volgende dag te horen nadat ik de bestelling heb geplaatst. Na een week contact opgenomen dat ik order wil annuleren en geld terug wil. In eerste instantie kreeg ik doodleuk te horen dat de eigenaar niet aanwezig is en dat dit de volgende week zou gebeuren. Op mijn aandringen (nadat ik verteld heb dat ik er niet van gediend ben hoe ik als consument behandeld wordt) heeft de desbetreffende dame contact gezocht met de eigenaar om zo doende alsnog de order te annuleren. En hoewel we bij dezelfde bank bankieren, moest ik toch nog 3 dagen wachten voordat het geld op mijn rekening stond.

Conclusie
Nee, ik ben niet tevreden over deze winkel. Weet je wat je hebben wilt, bel om te vragen of het op voorraad is zodat je niet onnodig hoeft te wachten.

Wil je advies, vermijd dan deze winkel. Ga ergens anders naar toe waar ze wel weten waar ze over praten. Scheelt een te hoge bloeddruk en ergenis.

En dat is toch jammer. Heb een hoop geld weggebracht en stiekem ben ik wel gecharmeerd van de X-Maxx. Maar denk maar niet dat ik deze daar ga kopen. Dat gun ik ze niet na mijn ervaringen...
Rij niet harder dan je beschermengel vliegen kan

Traxxas TRX-4 Defender Camel Trophy
HPI Baja 5b SS 29cc met RedRace

Dustin
Donateur
Participant x 1
Has thanked: 128 times
Been thanked: 77 times

Re: Trxxs-winkel.nl - Kaatsheuvel

Bericht door Dustin » 09 nov 2018 14:30

Helaas...

Ik zocht wat onderdelen voor mijn TRX4, trxxs-winkel was de enige winkel welke deze allemaal op hun site hadden staan, dus op 24-09 de onderdelen besteld.
Diezelfde dag nog een mail terug dat niet alles op voorraad was en in bestelling stond bij de leverancier, oke prima, kan gebeuren.
1,5 week later nog geen enkele verdere update ontvangen, dus maar eens een mail gestuurd omtrent de status, hierop werd ik gebeld dat ze nog steeds in bestelling stonden en binnen 2 á 3 weken binnen zouden zijn.
3 weken later nog steeds niets vernomen, en wederom om een status gevraagd, hierop antwoord ontvangen dat deze onderdelen nog steeds niet binnen waren.
Besloten de order te annuleren, waarop zij vroegen of ze de onderdelen welke wel op voorraad waren konden opsturen en de rest annuleren.
Hier ben ik een dag later mee akkoord gegaan en na inmiddels weer 2 weken geen reactie, geen onderdelen en ook geen terugbetaling, dus zojuist wederom om een status gevraagd.

Erg mooi dat ze alles op de website hebben staan, maar met de meeste bestellingen welke ik tot nu toe bij ze heb gedaan was het pure ellende en de helft toch niet leverbaar en er zelf meermaals achteraan moeten mailen omtrent de status.
Daarnaast zou wat pro actieve communicatie dan ook fijn zijn als onderdelen in backorder staan i.p.v. de klanten alles maar laten bestellen en betalen om vervolgens niets meer te laten horen behalve dat het onderdeel niet leverbaar is.
Een voorraad indicatie op de website zou uiteraard nog veel fijner zijn, zodat je alleen kunt bestellen wat ook daadwerkelijk op voorraad is.

5-dec-2018: Maar weer eens een update op bovenstaande.
Na een hoop heen en weer gemail werd ik vrijdag gebeld met een hoop excuses en de mededeling dat alle onderdelen op voorraad waren en of ik deze nog wilde hebben.
Akkoord gegaan en deze zijn vrijdag ook op de post gegaan.
Ik had gehoopt dit zaterdag te ontvangen maar door vertragingen bij PostNL pas vanmiddag een bezorgpoging gedaan.
Aangezien ik de hele week aan het werk ben heb ik het pakket bij een PostNL punt af laten leveren zodat ik het zaterdag kan gaan ophalen.

6-dec-2018: Nabellen is wel fijn dat is 1 ding wat zeker is.
Maar daarvoor 2.5maand op je bestelling moeten wachten en aan het lijntje gehouden worden door steeds weer, ja binnen nu en 2 weken is het binnen en vervolgens continu zelf achter de status aan moeten is dat niet.

Plaats reactie